(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TÜKENİŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TÜKENİŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Teşekkür ederim güzel ve tamamlayıcı sözlerinize...Acı hep var...Ne yapalım acıyı da taşımak gerek sanırım.Ama acının yanında umuttan da asla vazgeçmemeliyiz sanırım. Sevgiyle kalın...
Teşekkür ederim bu güzel beyit ve yorum için Nihan Hanım,beyit de ne anlamlıydı evet sayfanıza da yazdım onlar zaten aklımınızı başımızdan alırlar yoksa biizm meyl edeceğimiz yok ki:)
yıkılan bir anın ters yüz edilmiş mısralarda özü film karesidir... anlaşılır mı tükeniş... kesinlikle hayır... yavaş yavaş sinsice kanına girer acıların esnek tavırları...
susar o zaman dil... kağıt mı konuşur benimle... kalem mi hesap sorar geçmişten... yoksa şiir mi sorguya çeker hatalarımı....
tebrikler şair...
black tarafından 7/29/2008 2:11:43 AM zamanında düzenlenmiştir.
black tarafından 7/29/2008 2:12:07 AM zamanında düzenlenmiştir.
Öyle içimdesin ki Bu koca şehir de yetmiyor Senden kurtulmama Her köşe başında yüzün Her duvarda sesin Yolumu kesiyor gözlerin Bir köpek gibi Ayaklarıma dolanıyor yalnızlığım Öyle sinmişsin ki bedenime Çıkarmaya çalışıyorum İçimde dolaşan hayalini Tenime dolanan tenini… Ya sen gelip alacaksın seni benden Ya da ben pimini çekeceğim bu bedenin
üstad noktala ve duraklama ... biraz daha dikkat edin.. betimlemeleri öldürür kopukluk.. anlatım güzel.. kurgu harika.. taslak içinde her duygu.. yalnız düzenden şikayetçiyim.. kaleminiz baki olsun.. yüreğinize binlerce selam olsun..
sağlıkla.