Kaybedeceğini bilmeden kaç kez şahlandın kaç kez yıkıntılardan geçtin çocuk. Bir türlü büyümeyen yüreğinle kaç kez çanak çömlek patlattın mavilikte S/aklandın kaç kez masmavibulutların içinde Kanadını kırdıkça zor koşullar kaybedip yolunu kaç kez döndün gökkuşağından. Vurdukça gecenin en koyusu dört duvara Kapatıp gözlerini hayaller kurdun topladın gelincikleri kırlardan. Sevildiğini sandığın gülüşler hava kabarcıkları gibi geçti acıların içinden kaç kez ziyana kattın içini iyileşmeden. Bunca şiiri yüklemişken kalemine şiirlerce mutluluk oynamıştı endişenle. Çaresizlikten değildi ağlamaların susmakla ölmek arası şikayetlerin isyanıydı. Med-cezirlerde cehennemin dibiyken dalışlar nefessiz kalışa bir sen dayanırdın bir de b/alıklar.
Küstüm işte derken; sesine, hayaline, nefesine sarılmak istediklerin vardı savrulurcasına girdabın içinde.. Bir de; ’’yüzlerce yalandan yüzlerce bıçak vardı yüreğinde. Birini çeksen diğeri ilerlerdi ta derine..’’ Sonra anladın ki; senden alındığını düşündüğün önceler hep emanetti. Tüm kilitlerin anahtarı sendeydi.
Yine de vaz geçmedi ilk nefesin son nefesine umut olmaktan. Sen hep Cam gibiydin çocuk. Yeniden doğan Candın. Koskoca karmaşanın savaş meydanında sahtecilik tüm zamanların rekorunu kırarken yoktu yarım kalmışlık diye bir şey. Sildin önce gözyaşlarını sonra bunlara neden olanları. Yüreğindeki hıçkırığı duymasa da kimse annen oldu göz bebeğindeki hep o iç çekişte. kırık ve soğuk elleriyle. sarıldı sana yine s/essizce özlemle..
Ve Unutma ki çiçeğim kader gayrete aşıktır. Yokuşların sonunda yok oluşlar olacaktır. hüzün huzurun nazlı kapısında dalgalanacaktır. Temiz sevgiler karanlık ayrılıklara meşale olacaktır. Denklerini toplamış geçmişle vedalaşırken öyle ki sarılmak değmenin masalı olacaktır..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Unutma ki Çiçeğim Kader Gayrete Aşıktır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Unutma ki Çiçeğim Kader Gayrete Aşıktır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirlerin perisi Saygıdeğer gül yürekli şairem Ferda hocam o güzel yüreğin emeğine ömrüne sağlık. Gönül incilerinizden her zaman olduğu gibi içeriği manidar su gibi akıcı harika bir eser okudum yürekten kutlarim. yürek sesiniz daim olsun selâm ve saygılarımı sunarım Allah'a emanet ol duam ile.
Kanayan yaraya tuz basmaktı bastım her satırında 😔bir dünya var adı ÇOCUK her yerde masumiyet var adı ÇOCUK ve kötülüğe kafa tutan kocaman gülüşler var, masmavi güneş gibi adı ÇOCUK . Kaleminize saģlık kutlarım yazan yüreği
) Sen hep Cam gibiydin Çocuk. Yeniden doğan Candın. Koskoca karmaşanın savaş meydanında Sahtecilik tüm zamanların rekorunu kırarken Yoktu yarım kalmışlık diye bir şey.......
Ve unutmaki Çiçeğim kader gayrete Aşıktır....
Canı gönülden kutluyorum Şairem bu güzel yürek sesinizi... Güzel kaleminiz var olsun...Selamlar,Sevgiler ...)
) Sen hep Cam gibiydin Çocuk. Yeniden doğan Candın. Koskoca karmaşanın savaş meydanında Sahtecilik tüm zamanların rekorunu kırarken Yoktu yarım kalmışlık diye bir şey.......
Ve unutmaki Çiçeğim kader gayrete Aşıktır....
Canı gönülden kutluyorum Şairem bu güzel yürek sesinizi... Güzel kaleminiz var olsun...Selamlar,Sevgiler ...)
Oyun arkadaşı şiirler ve o şiirleri yazan tüm şairler, selam olsun sizlere de çok teşekkür ederim ne güzel yorumlar geldi bu akşam çok sağ olun efendim.
Kalp ne çok acımış ama yine de acılarını sarmasını bilmiş ve hep dirençli kalmış... Ne çok şiir can şairem. Bazen dağılan yanlarımızı toplamasını da biliriz biz b/alık olmadığımız sürece. Çok duygusal bir şiirdi, bir de Ahmet Kaya'nın eşliği yakıp yıkmış dizeleri... Yürek sesinizi gönülden kutluyorum. Çok sevgimle. Selamlarımla...
Eyvalla ben teşekkür ederim. Belki de siz bana hoca olacak bilgeliktesiniz. Ben edebiyatın kıyısında duranım sadece. Mavinize gelince: Maviden denizi sıyırabilseydim bolca mavim olacaktı gönderirdim size bir buket ama o kadar usta olamadım henüz :)) hayırla kalın hayırlı geceler.
Bile bile ladestir hayat! Aklımda demenin kar etmeyeceği hilekar yolların dikenlerinde paralanmak. Gün olaki isyan sarar ruhunu, gün ola ki hümanist bir yanın sarıverir bir kedinin miyavdaki arzusunu. Varla yok arasıdır hayat. Zengini tok gören, fakiri aç gören var mı? Olan bizimdir ancak; olacaklar, olmayacaklar biraz nasip biraz savaş ardından tevekkül... Yakıştırılandan ziyade, belki de bize yakışan budur ancak... Anlamaya çalıştım aklımın yettiğince. Vesselam...