Ulaştık biz bizi severken bu yılda kışa Kış kışlığını yapacak elbet ona darılmam Belki de kar tipi boran var kapımızda Kızmam, kırılmam, küsmem, bağırmam Senden ricam,engelleri kafana takma Pes etme köprüler kur, köprüleri yıkma Gitme, benden beni sensiz bırakma.
Kapıyı sakın ola sevdamıza kapatma Bırak kalsın her gün kapın Aralık Ayrılığın suçunu mevsimde arama Ne zaman biter diye bu ayrılık Mevsimlerin günlerine sorma Vuslatı ben gibi kalbinin odalarında ara.
Birbirimizden uzakta düşsekde dara Hayali olsa da dolaşsın elin saçımda Saçlarımı parmaklarınla severek tara Hasreti on iki ayın duvarına biz astık Ayrılık başımızda oldu buzdan bir yastık Bu yılda Aralığa ayrı ayrı ayak bastık Tabib diyor ciğerinde leke gördüm kara Dedim dert değil yar gelince iyileşir o yara.
Sürgü çekme karlı buzlu kapılara Üşümek pahasına olsa da Seni özleyen benliğim Yansa da kırağı da Kalsa da gecelerce buzda ayazda Buz tutsa kanım donsa damarımda Dua ediyorum her gün yüce Yaradanıma Ben yanayım ikimizin yerine onu yakma.
Ruhumda sevdam Kalbimde sevgim Aklımda sen Hep var oldukça Bedenim güç bulduğunda Duygularım sarılmak ister duygularına Kapılar engel olmasınlar duygularımıza.
Kim söküp alabilir kalbimden sana ait sevgimi Yüreğim yüreğinde buldu dengini Beyaz gülünüm ben kimseler solduramaz rengimi Kalbim düşe kalka senin sevginde bulur ahengini Aklından çıkarma, ruhen, kalben sevmeyi beni Ve ruhtan, kalpten candan öte sevdiğimi seni UNUTMA,BANA DA UNUTTURMA SEVGİLİ!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAPIN KALSIN ARALIK! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAPIN KALSIN ARALIK! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzeldi,çok acıklıydı,sevda ve özlem vardı, yüreğine sağlık Üstadem , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla her daim