Sevdanın içinde olamaz hile, Çekilen acılar yön verir dile, Kimin umurunda çektiği çile, Kimi tekme vurur, kimisi kınar.
Yalvarıp yakarmak fayda etmiyor, Çektiği çileler kolay bitmiyor, Bir türlü işleri iyi gitmiyor, Sanki hayat onu yoklukla sınar.
Gezindiği dağlar ulu mu, ulu, Azık dağarcığı bilgiyle dolu, İzanı olanlar kaybetmez yolu, Dinleyen anlar ki; serin bir pınar.
Kendisi üzülür, insanı üzmez, Toplumun içinde kibirle gezmez, Yeşili koparmaz, canlıyı ezmez, Büyük üstatları rahmetle anar.
Hakka bağlamıştır temiz özünü, Dilinden düşürmez şükür sözünü, Devamlı harlatır aşkın közünü, Görenler sanır ki; ulu bir çınar.
Haksızlık görürse geçip gidemez, Bir mazlum üzülse, bayram edemez, Sanmayın, âşıklar bedel ödemez, Gözleri nemlenir, ciğeri kanar.
Sabri Koca
tebrik ve teşekkürlerimle........
Sevenler yaşarken mutlu olamaz Sevdadan yana hiç aşkla dolamaz Etrafın sarılır huzur bulamaz Baykuş gibi hepsi başına tüner. ............. Kardelen-1 * Vurulan pençesi biraz derince Huzuru aratan seni görünce Dostluk temeli biraz gerince Gözlerin içinde ışıklar söner. .................. Ahmet Kara
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÂŞIKLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÂŞIKLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevenler yaşarken mutlu olamaz Sevdadan yana hiç aşkla dolamaz Etrafın sarılır huzur bulamaz Baykuş gibi hepsi başına tüner
Kafiye bırakmamışsınız hocam. Ben de olduğu kadar dedim ve yine de bu güzel şiirinize eşlik etmeden geçemedim. Çok güzeldi yüreğinize sağlık. Sonsuz saygılar...
Maaşallah kafiyeden yana bir zorluk tanımıyorsunuz. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ediyorum, saygılar.... Nazire dörtlüğünüzden dolayı tebrik ederim.
Sayfanızda anlamlı ve akıcı bir dille yazılmış güzel bir şiirinizi okudum kaleminiz daim olsun yüreğine sağlık nice yeni şiirler yazmanız dileğiyle kalın sağlıcakla
Yürekten seven aşık canını verir aşkından geçmez. Bu dediğimde çıkarı aşk sevda olanlaradır. Ve realist olanları kapsar. -Her dörtlüğü birbirinden anlamlı, güzel eserinizi ve sizi tebrik ediyorum Sabri bey. Selamlar.
Saygı ve selamlar.