Düşerse bir kere varlığın gözden Zer, mücevher olsan yok sayılırsın En hunhar hisseyi alır da sözden Bir yudum sevgiye çok sayılırsın
Karların erimez umut dağında Yağmurda güllerin solar bağında Yanan sen olunca gam ocağında Harisler közünde kok sayılırsın
Az’a az, çok’a çok yazınca kitap Eşitlik yolunda bitmez bu etap Takatin tükenip, düşsen aç bitap Nadanın gözünde tok sayılırsın
Huzur bulunmuyor pey ödemekle Bey de olunmuyor her bey demekle Geceli, gündüzlü bin bir emekle Kurduğun haneye yük sayılırsın
Zalimler elinde olunca liste Gel de bu listeden adalet iste Arsızlık hanedan kurar mecliste Sen şeref adına tek sayılırsın
Uyan Alibaba gün döndü uyan Sinede feryadı kalmadı duyan Huzurdan payını istediğin an Türlü melanete hak sayılırsın
*
**
DOST KATKISI..........Teşekkürlerimle...
Gün olur itibar kalmaz sözüne Geçer hükmün öcü gelir gözüne Kapanır kapılar bir bir yüzüne Zorla girsen bile ek sayılırsın................Suat ZOBU
Güvenme kardeşe dosta boşuna Gerçeği söylersin gitmez hoşuna Gün olur kalırsın kendi başına Düşeş olsan bile yek sayılırsın..............Ahmet ÇITAK(mirim)
Kıymetin bilinmez makbul kul gibi Bahsini ederler geçmez pul gibi Doğrunun izinde giden yol gibi Ovada düz olsan bük sayılırsın............Aydın KAHRAMAN(sonsuzufuk)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOK SAYILIRSIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOK SAYILIRSIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kıymetin bilinmez makbul kul gibi Bahsini ederler geçmez pul gibi Doğrunun izinde giden yol gibi Ovada düz olsan bük sayılırsın
Diyerek bu güzel şiire katılmaya çalıştım. Umarım şiire layık bir katkı olmuştur. Şiirlerindeki felsefi derinliğe alkışlarımla Selam ve sevgilerimi gönderiyorum kardeşime
Teşekkür ederim ustam. Bilmukabele... Kör topal ne kelime!.. Her mısrası bir eksiğimi tamamlıyor. Gönül sesin eksik olmasın. Saygılar kardeşinden her dem.
bizim ülkemizde evet aynen katıldığım çok manidar dörtlüklerdi...ben pek baba görmedim ama rahmetli annem "altın yere düşmekle pul olmaz" oğlum derdi. çok mantıklı ama zamane mantık falan dinlemiyor. devir insanlığın yerlerde süründüğü bir devir...maneviyatçılar geldi yurdumda mana tükendi... kıymet dolu ibretle ve imrenle okuduğum kalite şiirdi. tebrikler, selam ve saygılar sunuyorum...
Ne yazık ki öyle ağabeyim... Gidişat; gerek hane içi yaşlılarıyla, gerek ülke bazında dışlanmışlarıyla paralel giden bir kırılma. Bu durum, kimine göre yozlaşma, sevgi ve insanlığın sonu. Kimine göre özgürlük, gelecek, aile yapısı vs. "kendi bacağından asılan koyun benzetmesi..." Gerçi hiç kimseye diyecek bir şey de yok. Dünya artık başka bir dünya, öylesine farklı şekillendi ki. Bir tarafta çocuğuna ihtiyacı olan ebeveyn, diğer tarafta kendi çocuğunun hesabını yapan ikinci nesil... Ve her insan kendi hayat mücadelesini verme geyretinde. Herkes durumu kendi penceresinden görüyor. Kaçırılan şey ise her yönüyle ahdevefa...
Varlığınız adına sonsuz teşekkürler. Saygı ve hürmetlerimle...
Geceli, gündüzlü bin bir emekle Kurduğun haneye yük sayılırsın
Arsızlık hanedan kurar mecliste Sen şeref adına tek sayılırsın
Huzurdan payını istediğin an Türlü melanete hak sayılırsın... Bu dizelere özellikle hayran kaldım. Üstadım elleriniz yüreğiniz dert görmesin. Harika bir şiir okuttunuz bize.
Teşekkür ederim. Onur verdiniz. Gayemiz herkesin kendine has birşeyler bulabilmesi. O zaman şiir yazdığımıza kani oluyoruz. Sizin gibi duyarlı dostlarımız sayesinde. Eksik olmayın. Saygılarımla.
Bahsini ederler geçmez pul gibi
Doğrunun izinde giden yol gibi
Ovada düz olsan bük sayılırsın
Diyerek bu güzel şiire katılmaya çalıştım.
Umarım şiire layık bir katkı olmuştur.
Şiirlerindeki felsefi derinliğe alkışlarımla
Selam ve sevgilerimi gönderiyorum kardeşime