(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BOŞA GİTTİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BOŞA GİTTİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Belki şiirde öylesine gelişmiş olan bir eserdir ama belirttiğiniz her satırda gerçek yaşanmış olaylar vardır. Bir çiftçi ailesinin veya bir çok ailenin başına gelebilecek konulardır. Gözleminizi ve yüreğinizi tebrik ediyorum. Sağlıklı mutlu yıllar..
Merhabalar Saygı değer Kalem.SabriHocam. Allah namerdin eline düşürmesin! Düşmeye gör! "Şair'de yol yön hissiyat duygu net duru olmalı, kalemi'nde karekter,s/özü'nde mana anlam olmalı! Yalpak,kaypak olmamalı yanlışa doğru,doğruya eğri dememeli'dir." Yerine göre öfke isyan dorukta, yerine göre bir ana kadar şefkâtli merhametli olmalıdır Şiir bir ülkenin gözü kulağı'dır Şiir bir ülkenin sesi hissi duygusu'dur. Yüreğinize sağlık Kaleminiz Kavi Gönlünüz abad olsun. Güzel Eserinizi Canı Gönülden kutlar Tebrik ederim İlhamınız bol yüreğiniz kaleminiz var olsun. Hayırlı Huzurlu Bereketli bir yıl dilerim. Selâm ve Duâ ile. Allah'a Emanet olun.
resulcivcik tarafından 1/2/2021 2:38:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
köylümüzün her zamanki haliydi...ben de yedi sene önce bir ceviz çiftliği kurdum, onca senede bir ton ceviz aldım masrafıma bölünce cevizin kilosunu 300 liradan satsam kurtarmıyor. maalesef tarım göz ardı edilince maliyet artıyor hasat mevsimi gelince köylünün başa yukarı kalkmıyor. tebrikler ve saygılar sunuyorum...
Tebrik ederim saygı değer sabri üstadim kaleminiz yüreğiniz susmasın 👏 👏 güzel anlamlı bir eser okuduk kaleminizden var olun doğru tespitler bir avuç çitfçimiz onlarida bitirmeye çalışıyorlar üretme biz size hazır getirelim çantaci tayfadan vergi alma işçiye köylüye çök
Allah herkesin emeğini yağlı etsin inşallah
tebriklerimle