Saat sabahın dördü Saçım sakalım pus tutmuş sabahlarıma Ölüm kancası yakamda Soğuk.. ıssız.. Yanlızlık kol geziyor dört bir yanımda Dedim ya saat sabahın dördü, Bir hastahanenin soğuk odalarında Ayaz vurmuş cüsseme... İçim buz kesmiş .., donuyorum Gelirsin diye Azraili oyalıyorum Yani anlayacağın sevdiğim Ben kimsesiz Ben... Ben sensizce ölümü bekliyorum..
Ey sevgili Yetişmelisin son nefesime Son kez söylerken duyurmalıyım sana sesimi Duymalısın ... Sana anlatamadığım beni öldüren o büyük sevgini Karşılıksız aşkımı feryad figan sana anlatmalıyım Sabahı makber kokan bir gecede Avazın çıktığı kadar gönlünü dağlamalıyım Seni hıçkıra hıçkıra ağlatmalıyım
Sen beni dünyada sensiz bıraktın Ben seni bensiz bırakmalıyım
Gözlerine bakarken gözlerim Ve gözyaşlarım ..son kez dökerken yağmurunu avuçlarına Aşkın ızdırabını son kez yaşamalıyım Ve... Ben acısını yaşarken sensiz gidişlerin Sarmalısın beni yokluğunun kefenine Başımı... Başımı omzuna koyup ölüme uyumalıyım,
Vasiyetimdir Vasiyetim olsun ey sevgili Bir avuç toprak at mezarıma ve... Bensizlikten öldü.. Bensizlikten öldü yazdır MEZAR TAŞIMA..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Saat Sabahın Dördü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Saat Sabahın Dördü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şairim bir daha sabahın dördünde şiir yazma hüzünlü oluyor, akşamın dördünde yaz. Helede günün neşeli geçmişse neşeli şiirler düşecek tir sayfana. Tebrikler. Selamlar
Teşekkür ederim evet fotograf rize çayelinde nezih bir ortam insanı sürükleyen ve çayelini manzarada seyrettiren yöresel yemekler bulunabilecek bir yer.. bilirsiniz Rize liyseniz yada bir skilde rizeye gelip ugrayanlarda bilir bu yerin güzelliğini.. ..tesekkür ederim varolunuz kaleminize saglik ayrıcana onore ettiniz.. bir rizeli olarak..saygı ve selam ile.
Merhabalar Saygı değer Kalem. "Şair'de yol yön hissiyat duygu net duru olmalı, kalemi'nde karekter,s/özü'nde mana anlam olmalı! Yalpak,kaypak olmamalı yanlışa doğru,doğruya eğri dememeli'dir." Yerine göre öfke isyan dorukta, yerine göre bir ana kadar şefkâtli merhametli olmalıdır Şiir bir ülkenin gözü kulağı'dır Şiir bir ülkenin sesi hissi duygusu'dur. Yüreğinize sağlık Kaleminiz Kavi Gönlünüz abad olsun. Güzel Eserinizi Canı Gönülden kutlar Tebrik ederim İlhamınız bol yüreğiniz kaleminiz var olsun. Hayırlı Huzurlu Bereketli bir yıl dilerim. Selâm ve Duâ ile. Allah'a Emanet olun.