(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞAMAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞAMAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
vursan bile dibe... Yaşamak Yaşamak budur işte. Mutlu, mutsuz, öylesine..
Mutluluk ne ki İki dudağının arasında ki gülümseme! Peki!..Uçak dolusu parayla Uçak düşerken gülebilsene!. Peki..Uçak düştükten sonra Kolsuz bacaksız çıksan bile Gülümsemezmisin yaşadığına bile.
ölmek zordur oysa yaşamaksa kolay olmayanı seçmektir med cezirler gel gitler inişler ve çıkışlar bu günlerde hava sıcak ve lodos körfezde gün batımı ha denizde çarşaf yaşamakda zorunluk galiba.. sevgiyle...
Yaşamak;ölmekten daha çok cesaret istiyor değerli dost.Boşuna ağlamadık doğarken,hayatın zorluklarına göğüs germek kolay olmamalı,ne olursa olsun zorları başarmalıyız,bu beden toprak oluncaya dek.Kutlarım değerli kardeşim.
" Toprakta suyu bulan bir kök gibi O diyor ki bana: ölmek için yaşamak değil, yaşamak için ölmek... Nazım Ustanın diliyle..... Sevgileri yüreğimden... Teşekkür ederim.
Sevgili Güldane, Bu siteyi, buradaki şiirleri,okumak, şiir ustalarından dinlemek yaşamı.....yaşama sevinci veriyor, nefes aldırıyor yaşam yokuşunda bana, dar geçitlerde umut ışığım oluyor ..... İyi ki varsınız.... Güzel insanlar atlara binip gittilerse de ben daha var olduğuna inancımı yitirmiyorum siz güzel insanların seslerini duydukça.... Teşekkür ediyorum.... Sevgilerimle.
Nefes alırsın artık
Kalabalıklarda yanlızlıktır kaderin
Zamanın zamansızlığı bağlamaz seni
Gece olur sabah olur yaşarsın ...
benzer şeyleri hissediyoruz sanırım...yüreğinize sağlık..