Günü gelince sizler o sabilerin gözyaşlarında boğulacaksınız...
Yürek sızılarını acılar yakarcasına pişirdiler İnsanlık çok kötü hırpalandı Kalpler sukut içinde kavruluşta da yandılar Vicdansızlara fırsat doğdu Yeter artık bu acı dinsin diyen bir kul bile yok Bir tek gariplerin gözyaşı ortada kaldı Annelerinin gözlerinden artan Gözyaşı tüccarlarına Çok iyi para getiriyor her hal mazlumların feryadı İlla ki de sabilerin çaresizlikte ki gözyaşları Pis hendek diplerinde mi dersin Deniz dibinde mi sahil kıyılarında mı Topla toplaya bildiğin kadar Eskileri ise anne karnında süngülü toprak altında Tüm canilikler batının tezgahında örüldü İblisi bir ruhturlar onlara hizmet edenler Babasını bile tanımaz çıkarı söz konusu olunca Doğuysa insanlık için yaratılmış hep kıyımlara uğrasa da Sırtını insanlığa dönüp de Ben de bir gün cani olacağım demeyen İnsanlık değerleri geçerli bizler için Ve canilerden daha fazla güçlü olduğumuz zaman O akan gözyaşları için Huzur ve güven veren bir dünya kuracağız Ve en ehli güvercinler uçacak kalplerde Huzur bahçelerinden çiçek toplatacağız O gülen minik gözlere Ve güneşe dönüşte o masum yüzlerle Sevinç ve mutluluk içinde el ele koşacağız Zira batı dünyayı cehenneme çevirse de Şarkın insanlığını bir dirhem bile yok edemez…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Gözyaşı tüccarlarına… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Gözyaşı tüccarlarına… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli dost kaleminizden sayfanıza yine güzel bir eser düşmüş yazan kalemi ve şairi kutlarım nice böyle güzel eserler yazmanız ve bizlerle sayfanızda paylaşmanız dileğiyle yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun sevgi selam ve saygılarla kalın sağlıcakla
Midayet Kara tarafından 5/26/2021 10:46:53 AM zamanında düzenlenmiştir.
Huzur ve güven veren bir dünya kuracağız Ve en ehli güvercinler uçacak kalplerde Huzur bahçelerinden çiçek toplatacağız ............................................ Zira batı dünyayı cehenneme çevirse de Şarkın insanlığını bir dirhem bile yok edemez…
Değerli şairim, anlam yüklü, şuurla örülü, okuyanı titreten ve kendine getiren bir şiir. tebrik ederim.
Ölen insanlığın adeta özeti gibiydi bu anlam yüklü harika dizeler.Usta kaleminizden yine olağanüstü güzellikte bir şiir okudum. Canı gönülden kutluyorum ehli kaleminizi üstadım.
Nihayeti güzel temenni ve isteklerle biten şiirde, insanlığın (Batı zihniyetinin) gerçek yüzü de en acımasız şekilde dillendirilmiş ve ustalıkla da teşhir edilmiş. Değerli kalemi bu hassasiyetleri adına tebrik ediyorum. İnsan vardır ve o, paha biçilmezdir. Kim ve ne olduğunun bir önemi yoktur.... Gönül sesiniz daim olsun usta.
Duyarlı yüreğinizi kutlarım saygı değer ustadım. İnşallah o güzel günler gelecek, çocukların ağlamadığı insanların mutlu olduğu, haksızların ve arsızların yerle bir olduğu o güzel günler gelecek inşallah.
Nefesimizi tutalım bir an onların yerine koyalım kendimizi. Dayanamadığımız görüntülerden ne kadar insanlık çıkartıyorsak o kadar insanız. Teşekkürler duyarlı yüreğinize Kadri Bey. Saygımla
Değerli hocam herkes ettiğinin karşılığını mutlak bulacaklar bizim Yapacağımız zalime kaşı mazlumun yanında olmak bu tutumumuz Dünyayı değiştirmeye yetmeyecek sadece tarafımız belli olmuş olacak Kalemine sağlık tebrik ederim saygılar selamlarımı sunarım
Gül artık dese kader biz yinede gülemeyiz yüreğimizde geçmişin acısı omuzumuzda geleceğin yükü ah biz biz ola bilsek yeter ne batının çirkin yüzü nede şarkın o aptal bakışı yeter ki biz kendimize dönelim usta yüreğine sağlık
Fotoğraf bana Çek Cumhuriyeti'ni gezerken naziler tarafından açılan Terezin esir kampını anımsattı. Ve güneşe dönüşte o masum yüzlerle Sevinç ve mutluluk içinde el ele koşacağız Zira batı dünyayı cehenneme çevirse de Şarkın insanlığını bir dirhem bile yok edemez…
Duyarlı yüreğiniz hiç susmasın değerli arkadaşım. Sağlıcakla kalınız...
Çok güzeldi,çok acıklıydı, sevgi vardı, duyarlı yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Çok güzel şiir Allah'ın selameti üstüne olsun sağlıcakla kal sağlıklı çok yaşa selamlar Allah etmesin bunlar gibi kimseyi bunların sonu kıyameti cehennemi şeytani rahmeti hizirliktir
Midayet Kara tarafından 5/26/2021 10:46:53 AM zamanında düzenlenmiştir.