Arkamı çevirmem, çeksem de çile, Yüzümü ekşitmem ben bile, bile, Gösterişsiz hayat yaşayan ile, Arama engeller çizmeyeceğim,
Paraya ve mala vermedim değer, Zenginlik ahrette var imiş meğer, Dünyaya bağlanan, ona baş eğer, Haram deryasında yüzmeyeceğim.
Emanete sahip çıkmayanlara, Kini ve nefreti yıkmayanlara, İnsana insanca bakmayanlara, Methiye övgüler dizmeyeceğim.
Temiz kalmak için söz veriyorum, Sözümün ardında hep duruyorum, Ne suçsuzu ezip, ne vuruyorum, Hiç kimseye tuzak kazmayacağım. Doğrudan başka şey yazmayacağım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖZÜM SÖZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖZÜM SÖZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzeldi,Harikaydı,yüreğine sağlık Üstadım özlem sevgi vardı,öğüt ve ders vericiydi, akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Toplumsallık içeren yanıyla harika duyguların da nakşedildiği çok güzel bir hece okudum kaleminizden değerli hocam. Duyarlılığınızı ve insanlık kokan bu güzel şiirinizi gönülden kutluyorum. Sonsuz saygımla...
Temiz kalmak için söz veriyorum, Sözümün ardında hep duruyorum, Ne suçsuzu ezip, ne vuruyorum, Hiç kimseye tuzak kazmayacağım. Doğrudan başka şey yazmayacağım.
Güzel bir şiirdi, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı içtenlikle KUTLUYORUM...
İnce, tatlı bir hicivle işlenmiş didaktik bir şiir okudum...her dizesinde ayrı ayrı mesajlar vardı ve ders vericiydi. şiirinizi beğeniyle okudum, haz aldım gönülden kutlarım kıymetli hocam...selam ve saygımla...