(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ve Kader şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ve Kader şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Boğazlanırken zaman, farksız gibi kurbandan, Ve ölmüşken sen hariç, bütün eşya, hayal et. Ölümsüzlük şarkısı, söylenir bir ağızdan, Eşlik eder ruhlara, hem cehennem hem cennet.
Tebrikler gurban böyle şiirlere daha çok ihtiyaç var bence kalemin daim olsun
Ten bize daracık kab, biraz sudan, çamurdan, Ceset birazcık kemik, beden birkaç kilo et. Nasıl sığar bu kaba, mayası ki; sonsuzdan, İnsan için böylesi, yaşamaktır cinayet.
Ölüm bir kalım değil, demir almak limandan, Ölünce başlar hayat, ölüm ölür nihayet. Perdeler aralanır, kurtulunca zamandan, Akrepler yokolunca, sona erer esaret.
ne mutlu ne olduğunu ne olacağını bilip idrak edene hiç ölmeyecekmiş gibi kazık çakanlara ne demeli .. ! insan ve gerçekler vardı yüzleşmek istemesekte saygı sevgi şaire şiire
Boğazlanırken zaman, farksız gibi kurbandan, Ve ölmüşken sen hariç, bütün eşya, hayal et. Ölümsüzlük şarkısı, söylenir bir ağızdan, Eşlik eder ruhlara, hem cehennem hem cennet.
.......
çok güzeldi. bence bu tarz üzerinde devam etmelisiniz. okumaktan çok zevk aldığım Necip Fazıl Kısakürek'in şiirlerini hissettirdi bana. tebriklerimle.