(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Deneysel Şiir - Resim Şiir - Kalp şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Deneysel Şiir - Resim Şiir - Kalp şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Emeğinize yüreğinize kaleminize sağlık üstadım güzel ve manidar bir şiir İnsanın yüreğinin güzelliği hakikatli bir şiir gibi güzelliği yansıtır...Tebrik ederim...Saygılarımla...
Anlatımı ve anlamı çok güzel olan bir şiir okudum. Tebrik ederim. Başarılarınızın devamı dileğimle, cumhuriyet bayramınız kutlu olsun.. selam ve saygılar.
ANLAM DOLU ŞİİRİNİ OKUDUM KUTLARIM YAZAN YÜREĞİ SAĞLIKLA KAL AYRICA 29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMINIZIN 98. YILINI KUTLAR BAŞTA MUSTAFA KEMAL VE SİLAH ARKADAŞLARINA ALLAHTAN RAHMET DİLİYOR BİZE BU GÜNÜ VEREN FEDAKAR İNSANLARA BİR KERE DAHA ŞÜKRANLARIMIZI SUNUYORUM.
Yüreğine sağlık çok çok güzeldi çok güzel tesbitlerdi, işte en büyük Şair diye düşündüm, ooof ooof çokacıklıydı,sevda ve özlem vardı, akıcı ve anlamlıydı,kutluyorum Üstadem Dua ve selamlarımla.
Sayfanızda yürek sesinizin yansıdığı akıcı anlamlı ve de okuyucuyu düşünceye sevk eden güzel bir eserinizi haz duyarak okudum yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun nice böyle güzel eserler görmek dileğiyle selam ve sevgilerimle kalın sağlıcakla
Böylesi titizlikle yazılmış bir şiiri görüp de gelmemzlik olmaz diye düşünüyorum.. Harika bir kalp ve içi dolu dolu bir aşka davet seslenişleri... Güzel şiirinizi gönülden kutluyorum. Sonsuz saygıyla...
Muhteşem şiirden bir kalp çizmek ustalık ve bilgi ve beceri isteyen Bir gönül adamının işi olsa gerek bir ilki başarmışsınız gönülden Tebrik ederim hocam saygılar selamlarımı gönderiyorum
Güzel olmuş
Tebrik ederim
Yüreğine kalemine emeğine sağlık