Bilsen nasıl özledim sevdiğim seni Gözlerine bakınca görmekti yüreğini Uzaklardan sarılmak kokunu almaktı Seninle sen kokmak yaşatırdı Cenneti Kalbim senin evin diyebilmekti Bakıpta sana kanamamaktı Yarım asırlık yaşantım inanki Seninle bir güne bedeldi canımın içi.
Ateş düştü içime geldiğinde ayrılık vakti Şimşekler çaktı beynimde gök gürledi Ağlarken görme sen diye Eğdim başımı Set çektim yüreğime Ağlama dedim gözlerime Tutmak istedim o an ellerini Hiç bırakmayacak gibi canımın içi.
Ayrılırken yanından uzun uzun baktım Benden kaçırdın gözlerini Kalbin ağlıyordu gidişime Hüzünlenince yüreğim baktım işte Dua ediyordum kanayan yüreğimle Gitmek değildi benim ki canımın içi.
Acı bir özlem sancısı var yine yüreğimde Hayal kuruyorum canım yanarken bile Bizi düşünüyorum özlemle Belki yanımda olsan şimdi Sancılanmazdı kalbim Tekrar sarılamamak var ya Kalamamak sonsuza kadar yanında Uçurumun dibine düşmek gibiydi Ömrüm ömrüne hasretle geçti Sözünün özüne, gözünün bebeğine Sesinin tınısı, gülüşünün gamzesine En önemlisi de kokuna canımın içi.
Çoktan öte seviyorum özlüyorum her saniye Hasretimi avaz avaz haykırırken evrene Yaşarken yokluğunu içimin ta içinde Yaşadığım sensizliği benimle hisset sende N’olur deneme unutmayı, unutama ömrünce Mahşere kadar unutmayacağım seni canımın içi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AĞLAMA DEDİM GÖZLERİME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AĞLAMA DEDİM GÖZLERİME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzeldi,çok acıklıydı,sevda ve özlem vardı, yüreğine sağlık Üstadem , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla her daim
yüreğine sağlık Üstadem ,
ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü
kutluyorum Dualarımla selamlarımla her daim