(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tablo şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tablo şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok anlamlıydı....celal abiye katılıyorum...bir tablo görürsem benimde içim sızlayacak artık...nasıl da güzel duruyor oysa ama yalnızlıklar içinde:( tebrikler çok güzeldi...
Bu güzel bir tablo bence karamsar değil tablonuz.Böyle güzel bir yere kim gelmek istemez .Dışa yansıyan iç dünyanız böyleyse yalnız olmanız mümkün mü? Lakin el değmemiş böylesi güzellikler maalesef tahribe açıktır.Gönül dünyamızı yıkan gülyabanilere kapatalım kapıları sana geçit yok diyelim.Dostluğa arkadaşlığa açalım.Sevelim sevilelim .Seven sevilir.Saygılarımla....
kısacık dizelerinde dünyaları anlatıyorsun yalnızlık allaha mahsus sen yalnız değilsin seni düşünen dostların var bilesin.................................sevgilerimle
Tablo gibiyim şu duvarda içinde güneş ve ağaçlar bir de ıssız deniz
ne gelen var ne giden bir kuş bile uçmuyor havada nasıl ürkütüyor yalnızlık bir bilseniz
Şu sıcak Ankara yazında böyle tablo konurmu Güldane, denizi özlettin tablonda yüreğine sağlık çok harika bir manzara eşliğinde güzel bir tablo gibiydi şiirin kutluyorum...
:))) hem tebesüm ettim hemde en iyi tabloyu seçmişsin arkadaşım....:) güzel bir kurgu çalışması ve yaratıcılık...eeeee GÜLDANE DAL farkı bu olmalı... sevgimle can...bu saatte vala iyi geldi....:) kutlarım...
"Tablo gibiyim şu duvarda içinde güneş ve ağaçlar bir de ıssız deniz
ne gelen var ne giden bir kuş bile uçmuyor havada nasıl ürkütüyor yalnızlık bir bilseniz"
Güldane Dal
Yalnız halimizin bir tabloya bu denli benzediğini inan hiç düşünmemiştim Bundan sonra resim sergilerinde buna benzer bir tablo görürsem eğer içim sızlayacak bu gece okuduğum harika şiirlerden birisiydi yürekten kutluyor ve alkışlıyorum arkadaşım
sevgiler;)