(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kolye şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kolye şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiir duygudur emektir yürek gücüdür hoşgörüdür sevcanlıktır anlatamadıklarının dilidir az kelimeyle çok şey anlatmaktır güzel şiirinizi yürekden kutluyorum güzel insan...
Derin Şairim, Bu kadar büyük bir olgunlukla, asla boyun bükmeden, zorunsuz ve de nedensiz bir sevinin ağır sevda işçisi... sevdasına onuruyla tutunan, tutkulu aşkına olan özlemini, deniz kadar derinleştiren, inci gibi gizemli kılan... bana bunları yazdıran Şairin yüreğini öperim. Dostçakal. Müjdat Eraslan.
Denizin gökyüzüyle öpüştüğü düzlemde özlemlerdeyim senden uzak, ıssız ve sessiz
kıyıya vursam sahilinde inci tanesi gibi takar mıydın boynuna tüm kaygılardan uzak ve nedensiz
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, çok güzel şiir olmuş.... şiir hem az, hem öz olmuş...sanırım şiirin aslı bu... bütün fazlalıklardan arınmış... kutlarım efendim... selam ve sevgiyle...
Denizin gökyüzüyle öpüştüğü düzlemde özlemlerdeyim senden uzak, ıssız ve sessiz ------------------ SEMEK VE UZAK KALMAK....... BU KADAR ETKİLER AZVE ÖZ DİZELER. KUTLARIM ELLERİNESEVEN O GÜZEL YÜREĞİNE SAĞLIK...
Kıyıya vuran bu dalgalar yoksa ben miyim..? Kendini aramaktan yorulan bir martı çığlığı mıyım..?
Yalnızlığın derinliklerinde soru ve sancılarla çırpınan bir insan kalbinin ne denli çaresiz olduğunu özde iyi sunan bir çalışma olmuş.. Kutlarım efendim.. Kalın sağlıcakla..
kıyıya vursam sahilinde inci tanesi gibi takar mıydın boynuna tüm kaygılardan uzak ve nedensiz....
mümkündür ve münasiptir belkide istemek ve arzu etmek hea her gece tanrı duyar sevdaya susamış yürekleri harika bir şiirdi severek okudum ve yazdım......
Sevgi anlaşmak değildir nedensizde sevlir Bazen küçük bir an için ölüm bile verilir... şarkısını mırıldandım canım benim... Çok çok hoştu tam tarzım olmuş... kutlarım...bir kalp kolye bıraktım sayfana papatyaların arasında... sevgimle...
Denizin gökyüzüyle öpüştüğü düzlemde özlemlerdeyim senden uzak, ıssız ve sessiz
kıyıya vursam sahilinde inci tanesi gibi takar mıydın boynuna tüm kaygılardan uzak ve nedensiz .............. Güzel dizeler. .... Resmin verdiği izlenim....kolye den çok...sanki halhal...olsaymış gibi. ... Sevgiler
Sevgili arkadaşım fondaki resim bir başka güzeldi şiir bir başka güzel estetik anlamda da dizeler tüm kaygılardan arınmıştı bir inci tanesi gibiydi şiirin