(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Adamın Hası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Adamın Hası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Benim gözümde Atatürk neden büyük ? Herkesin dediği gibi sadece büyük bir komutan ve devlet adamı olduğundan değil, gücünü milletinden aldığı için, geldiği yeri unutmayan ve çıktığı mevkiinin hakkını veren bir lider olduğu için , görev ve sorumluluklarını hiç aksatmadan ve zamanında yerine getirdiği için... yani ustam senin deyişinle sözde değil, özde halkçı bir lider olduğu için yani "adamın hası" olduğu için çook büyük... Nisanlar, Mayıslar, Ağustoslar, Ekimler bütün aylar Mustafa Kemal... ama Kasımlar bir başka Mustafa Kemal ...Saygı ve rahmetle anıyoruz yüce Atatürk'ü ruhu şad osun!
Tebrik ederim saygı değer suat üstadim ağabeyim kaleminiz yüreğiniz susmasın 👏 👏 güzel adamlar güzel adamları yazarlar lakin kıymet bilmeyen hainler bitmiyor
Evettt... Hem de adamın EN HASI Adamdan adam olan anlar. Yazan da adamın HASI Bu şiirde şiirlerin en HASI...
"Mehtap yıldızlar ay, vay yavrum vay" Demek değildir şiir. Kısa ve öz yazıp ta çok şey söylemektir şiir. Kardaşım benim. HAS gardaşım. Gurbanım kalemine, yüreğine. Öptüm yüreğinden de kaleminden de,,,
Abi, sen çok yaşa emi. Adamın kralından şu iltifatları duymak dünyalara değer. Adam yazdı mı yazıyor. Yorumu bile harika.. Yorumu bile benim diyen şiire taş çıkartır. Ne çok mutlu ediyorsun anlatamam.
Kısa ve öz şiirinizi kutluyorum şair arkadaşım.
Esen kalınız...