Yazmayacaktım ama işin içinde Atatürk olunca, işin içinde Türkiye olunca hadi yazma..
İstisnalar kaideyi bozmaz sanırım.
.
- Kurban toprağına kurban taşına Bakın burcu burcu kokuşur ülkem Bu yıl girdi doksan yedi yaşına Cumhuriyet ne çok yakışır ülkem.. - Ağa paşa değil bir vatandaşım Özgürüm mutluyum dik durur başım Türkiye’m sendendir ekmeğim aşım Yıllar senin ile akışır ülkem.. - Demokrasi nedir anlayan anlar Barış kardeşlikle yaşasın canlar Atatürk izinde yürür insanlar Yarına güvenle bakışır ülkem.. - Medeni dünyada yaşayın diye Atamızdan bize büyük hediye İlle cumhuriyet ille Türkiye Türklüğün gönlünde pekişir ülkem.. - Suat Zobu Kutlu olsun..
CUMHURİYETİMİZİN 97. YILI KUTLU OLSUN. ATATÜRK’ÜN İZİNDE SONSUZA KADAR NİCE BAYRAMLARA.
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE..
. DOST KALEMLERDEN (SONSUZ TEŞEKKÜRLERİMLE)
Atamdan emanet, ilkesi büyük Seksenüç milyonla, gölgesi büyük Adı Cumhuriyet, bilgesi büyük Havada kuş uçsa çakışır ülkem ... İshak Aras - Bilim yoluna ilerlesen sen hep Bağnaz sahtekara çıkartma sen kep Cumhuriyeti sindirmez ya edep Bilim geliştikçe devleşir ülkem … Aybars Karlıdağ
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Cumhuriyet Ne Çok Yakışır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Cumhuriyet Ne Çok Yakışır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel bir Kocaklama'ydı Üstad. Vatan Vatan diyen dillerin Susmasın. Canı-ı Gönülden kutlarım Üstad. Yüce Rabbim daha güzellerini yazdırmayı nasip etsin. Selamlar Sevgiler.
Kurban toprağına kurban taşına Bakın burcu burcu kokuşur ülkem Bu yıl girdi doksan yedi yaşına Cumhuriyet ne çok yakışır ülkem.. - Ağa paşa değil bir vatandaşım Özgürüm mutluyum dik durur başım Türkiye’m sendendir ekmeğim aşım Yıllar senin ile akışır ülkem.. - Demokrasi nedir anlayan anlar Barış kardeşlikle yaşasın canlar Atatürk izinde yürür insanlar Yarına güvenle bakışır ülkem.. - Medeni dünyada yaşayın diye Atamızdan bize büyük hediye İlle cumhuriyet ille Türkiye Türklüğün gönlünde pekişir ülkem.. Suat Zobu
Değerli ozanım, iyi ki yazmışsınız.Dünkü manidar bulduğumuz şiirinizi okuyunca biraz yüreğimiz burkulmuş, "acaba?"demiştik...Bu güzel ve anlamlı şiirinizden bizleri mahrum bırakmadığınız için teşekkür ederiz.Bilhassa kurallı şiirlerin- ölçülü, duraklı, güçlü kafiyeleri olan şirlerin - özel günlerin önemini farklı pencerelerden görmemizi sağladınızı bilmenizi isterim...
O onur bize ait Üstad...Sevdiğimiz kalemlerden ve kelamlardan feyiz almak hep mutlu etmiştir bizi .Nice güzel eserlerde buluşmak dileği ile..Sağlıcakla ve de saygıyla..
Vatan Vatan diyen dillerin Susmasın.
Canı-ı Gönülden kutlarım Üstad.
Yüce Rabbim daha güzellerini yazdırmayı nasip etsin.
Selamlar Sevgiler.