“Yaşam Oyunu” başlıyor Erenler, Herkes buyursun yerlerine… İşte dağarcığımız, işte kelimeler; “Umuduma- Kimliğime-Geçmişime- Geleceğime… Elendim- Eklendim- Kafeslendim- Yüklendim”. Alın size dört heybe, her takıma bir heybe… Sözcükler içinde, herkes heyecanlı, vay be! Kurun- kurcalayın, Oynayın- oyalanın!
Tamam! Heybeleri bırakalım öne … İlk heybeyi açalım, okuyalım hele… “Geçmişime elendim Kimliğime yüklendim Geleceğime eklendim Umuduma kafeslendim”.
Bu da İkinci Heybe; “Umuduma elendim Geleceğime yüklendim Kimliğime eklendim Geçmişime kafeslendim”.
Bu, Üçüncü Heybe; “Kimliğime elendim Geçmişime yüklendim Umuduma eklendim Geleceğime kafeslendim”.
Bu da Dördüncü Heybe; “Geleceğime elendim Umuduma yüklendim Geçmişime eklendim Kimliğime kafeslendim”.
“Yaşam Oyunu” bitmez Erenler, Herkes geçsin yaşamdaki yerlerine… Bugünkü dağarcığımızdı,buydu kelimeler; “Umuduma- Kimliğime-Geçmişime- Geleceğime… Elendim- Eklendim- Kafeslendim- Yüklendim”. Verdim size dört heybe, her takıma bir heybe… Sözcükler içindeydi, herkes heyecanlıydı, vay be’ydi! Kurun- kurcalayın’dı, Oynayın- oyalanın’dı! Bilmem kaçıncı Fasıl’dı Bugünlük biten Ardışık seyreden Veeeeeeeeee, Yarına devreden…
Gömütlüktür son dekor Kapanacak son perde “Yaşam Oyunu” hep perde… Perde Perde…! Görüşürüz artık, Fi sefere-banko yerde! Ne-Neci’den bu kadar… Perde!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ne-Neci’nin Dört Heybesi…! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ne-Neci’nin Dört Heybesi…! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne kadar güzel , ne kadar okunası bir çalışma.... her satırı alın teri , her satırı emek kokuyor.... yüreğinize sağlık abicim... ( samimiyetinize sığınarak abi diyorum kusuruma bakmayın )
Yaşam Oyunu” başlıyor Erenler,...........Bu doğumdur .............
Tamam! Heybeleri bırakalım öne …...................Bu da biçilen ömür. ............... Gömütlüktür son dekor Kapanacak son perde ........................Bu da yaşamın sonu.Ölüm. **************** Yaşam bir tiyatro .....ne kadar heybelerle oynarsak oynayalım...içinde çıkılacak gibi değil.Perde kapanır. Güzeldi. Saygılar
Güncel yaşamı şiirin perdesine olağanüstü bir başarı ile aktarabilmek ben buna derim Oyuncular 1-umut 2- kimlik 3- geçmiş 4- gelecek roller: 1- elenme 2- yüklenme 3- eklenme 4- kafesleme
Bu senaryonun bir de ihtimallerini hesaplamak için deneyimli bir matematikçiye ihtiyacı var sonuç olarak bu oyun asla bitecek gibi görünmüyor insanlar sevmeyi öğrenene kadar
sevgilerimle dostum çok özel ve çok önemli bir şiirdi içerik ve estetik olarak da
hazır kalemlerinize tiryaki olmuşken Er-Oil dostum gibi ara verip özlem hanesine kendinizi de katmayın lütfen
“Yaşam Oyunu” başlıyor Erenler, Herkes buyursun yerlerine… İşte dağarcığımız, işte kelimeler; “Umuduma- Kimliğime-Geçmişime- Geleceğime… Elendim- Eklendim- Kafeslendim- Yüklendim”. Alın size dört heybe, her takıma bir heybe… Sözcükler içinde, herkes heyecanlı, vay be! Kurun- kurcalayın, Oynayın- oyalanın! Emeğine üretkenliğine sağlık dost-Sevgiyle...
Çok olumsuz bir tablo çıktı :)) Ama ilk yaptığım dörtlüğü zaten siz yapmıştınız ve bende onu yazmaktan vazgeçtim :)) Bunu yolluyayım ve ben birazcık daha düşüneyim , sevgilerimle .......
her satırı alın teri , her satırı emek kokuyor....
yüreğinize sağlık abicim...
( samimiyetinize sığınarak abi diyorum kusuruma bakmayın )