Baharım güze döndü gündüzüm, gecem zifir Kara bir yazgı gibi başa gelen sen miydin Gözlerin miydi dinsiz, saçların mıydı kâfir Günahlarınla koşa, koşa gelen sen miydin
İnkar edilen aşkın hakikati, sırlardır Yorgun kalbi acıtan hep eski nasırlardır Çıkıp, gelir diye hep beklenen asırlardır Bir eski umut iken, boşa gelen sen miydin
Can suyumdun sen benim yanımdan akıp gittin Talan ettin gönlümü, üstelik yakıp gittin Güzel olan ne varsa tadına bakıp gittin Aşka gelmeyip göze, kaşa gelen sen miydin
Darda mıyım, zorda mı, ne haldeyim bilmeyip Hissetmeyip yarayı, kanayanı silmeyip Güldürüp, dudağımda tebessüme gelmeyip Ağlatıp, gözümdeki yaşa gelen sen miydin
Kimin sözüyle gittin, söyle hangi öğütle Dertleşiyor bir kabir gölgesinde, söğütle Yalandan gözyaşınla, iki yüzlü ağıtla Ölmüş mü diye şaşa, şaşa gelen sen miydin
Sevgiyle, etrafını kuşattım diyemezsin Düşmanına bir küçük taş attım diyemezsin Adını ben adımla yaşattım, diyemezsin Mezarımda isimsiz taşa gelen sen miydin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
" sen miydin " şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
" sen miydin " şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
merhaba, 7+7 14'lü hece ölçüsü kusursuz görünüyor. Zordur bunu yazmak. Kızmazsanız ; ayaklar şiiri biraz zorlamış bence. Dolayısıyla anlam bütünlüğünü biraz kaybetmiş dörtlükler arasında. Yani sadece öldüğünde değil ağladığında da gelmiş örneğin gibi bir anlam çıkıyor. Bu şiirin kötü olduğu anlamına gelmiyor tabii ki. Üzerinde az daha durulsa içeriğin işlenişiyle de kusursuza yakın bir çalışma olurdu diye düşünüyorum. ikinci dörtlüğü özellikle beğendiğimi belirtmek isterim. bercestedir bana göre. kalemini beğeniyle takip ettiğim arkadaşım şiirlerini okumayı seviyorum. sevgi ve saygılarımla.
7+7 14'lü hece ölçüsü kusursuz görünüyor.
Zordur bunu yazmak.
Kızmazsanız ;
ayaklar şiiri biraz zorlamış bence. Dolayısıyla anlam bütünlüğünü biraz kaybetmiş dörtlükler arasında. Yani sadece öldüğünde değil ağladığında da gelmiş örneğin gibi bir anlam çıkıyor.
Bu şiirin kötü olduğu anlamına gelmiyor tabii ki. Üzerinde az daha durulsa içeriğin işlenişiyle de kusursuza yakın bir çalışma olurdu diye düşünüyorum.
ikinci dörtlüğü özellikle beğendiğimi belirtmek isterim. bercestedir bana göre.
kalemini beğeniyle takip ettiğim arkadaşım
şiirlerini okumayı seviyorum.
sevgi ve saygılarımla.