(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nerelerdesin - Haiku şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nerelerdesin - Haiku şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanların olsun, hayvanların olsun özgürce dolaştığı sevgi dolu bir yaşam olsun dileklerimle. Duyarlı yüreğinizi ve şiirinizi gönülden kutluyorum... Sonsuz saygımla...
Bir evi olmak bir yuva kurmak farklı ve başka bir özgürlük alanı açar insana. Guven gelir. Yaşama cesareti artar. Anlamlı çok güzel bir şiir olmuş. Tebrikler. Kutlarım sizi değerli dost.
Şiir yüreğe emeğe kutluyorum HOCAM.. ..sevginin gücünü ve aşk esintisi'ni usta kalem ne güzel bizim yuregimize hissettirdi. 👏 Var olun. Güzellikler diliyorum şiir tadında SEVGİYLE Dostça Iyi günler 👏
yüreğine sağlık Üstadım ,
ders vericiydi,akıcı anlamlı
sevgi ve özlem vardı
düşündürücüydü
kutluyorum
Dualarımla selamlarımla