(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ruhum kadar yakın olsan da bana seni görmüyorsam sanma deliyim bir sevgili gibi baksan da bana ben seni sevemem sevmemeliyim. ***************************************GÜZEL BİR DÖRTLÜK MEYDANA GELMİŞ TEBRİKLER
Yorumunuz için sağolun ama biraz daha açık konuşursanız sevinirim.Bu dörtlük,bitmemiş bir şiirin dörtlüğü olduğu için tamamını yayınlamadım.İnşaallah şiiri bitirdikten sonra tamamını yayınlayacağım.Saygılarımla...
Hocam değerli yorumunuz için size teşekkür ederim.Dediğiniz doğru, bu dörtlük başlamış ama bitmemiş bir şiir dörtlüğü.İnşaallah bu şiiri bitirip sizden tam puan almaya çalışacağım.
Hocam teşekkür ederim değerli yorumunuz için.Ben bu sitede çok yeniyim.Acele ettim ve bitirmediğim şiirimin sadece tek dörtlüğünü yayınladım.İnşaallah bitirdikten sonra tamamını yayınlayacağım. Allaha emanet olun.
ruhum kadar yakın olsan da bana
seni görmüyorsam sanma deliyim
bir sevgili gibi baksan da bana
ben seni sevemem sevmemeliyim.
bir dıze yada mısralar hıc önemli degıl.anlayan insan bır cumlede anlar
evet imkansız cok sey varkı hayatımızda ....tebrıkler kutlarım efendım.