(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖZLERİN/ HIRÇIN BACIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖZLERİN/ HIRÇIN BACIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öyle hazır buldum ki kendimi şiiriniz de, hemencecik birilerine iletilmeli dedirtti doğrusu ve hele ki ulucanlar da yazılmıştır bilinmez mi, mavi kapının kolluklarında kabul edilmeme korkusu. Herşey bir yana şiiriniz müthiş olmuş. Yürek birikintilerinize sağlık. Sevgiyle.
Hırçın bacım, sevgili hüznüm benim en uyarsız yerlerimde çiçek yanıkları ne zaman bir akşam üstü karşılıklı / otursa gözlerimiz araya yıllar,yalınayak yollar giriyor mola yerleri, kıskançlık otelleri ve ayrılıklar ve bir çift kalp bitkin , ağlamaklı…
Ne zaman bir akşam üstü karşılıklı otursa gözlerimiz bileti kesiliyor bir hayatın,bir baharın,bir yarının korka korka,usul usul elim yüreğimde çarpa çarpa ve sen yoksun ya gözlerimde kar erken düşüyor saçlarına çocukların…
Ne zaman bir akşam üstü karşılıklı otursa gözlerimiz suya düşen tüm resimler kırılıyor bulanıyor gözlerim gözlerine karışınca dudağındaki ıslaklığı tanıyorum genzimde toz ve duman kokusu hüznünü devirip yüreğinle seviştiğim gecelerden derin kazılmış siperlerde uyanıyorum
Ve kan biriktiriyor dudaklarım akan kanla vaftiz et diye şiirlerimi bir atar damar daha ekliyorum gülüşünün en keskin yerine hırçın bacım, sevgili hüznüm benim en uyarsız yerlerimde çiçek yanıkları nereye gitsem bir akşam üstü kalbim ateş altında
Öyle hazır buldum ki kendimi şiiriniz de, hemencecik birilerine iletilmeli dedirtti doğrusu ve hele ki ulucanlar da yazılmıştır bilinmez mi, mavi kapının kolluklarında kabul edilmeme korkusu.
Herşey bir yana şiiriniz müthiş olmuş.
Yürek birikintilerinize sağlık.
Sevgiyle.