(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Evet bende 1. ve 3. bölüm için bire bir katkisi olan Sn. Ayşe Nur Kalkan'i kutluyorum. _ Bitmeyecek Şiir !
**Kanadı kırılmış kalemlerim var benim **En çok kırmızı kanıyorlar **Yazıyor ve susuyorum **Martının elleri antikor halini alıyor **Öyle yorgun ki martı **Uçurtmanın ayaklarına sarıyorum **sana yazdığım mektupları…
Sesimi soyunuyorum Kırkı çıkmamış bir hüznün içinde Eskitilmiş cümleler giyiyorum
**Hadi gözlerini aç **Önyargılarımı bırakacağım ayalarına **Aç avuçlarını ruhumu kusacağım **İçim dar **İç organlarımla konuşmuyorum **Çok sıkıcılar..
Sen karmaşık bir denklemin köklerisin Ayyaştın o gece Girilmesi yasak bölgeler de Meyveleri üstünde çürümeye mahkum Bir bahar geçkiniydin..
Bir şaraba bir anlamak yüklemek Yazık olur bu gece vakti Ama bir çiçeğe şarap ismi verelim Mesela aşk öldüren olsun Bir olguya –ki intihar diyelim- İliştirelim çiçeği Aşk öldürenler solsun havasızlıktan..
Ama sen...
(Ayşe Nur Taylan )
Hilmi Yazgi tarafından 7/21/2008 11:43:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
güzel ve şiirdi dosttu yakındı sesi. hoşgeldi belliki emekti... kutlarım şiir dostu şiirdi... f tipleri ulucanlar bucalar ümraniyeler ve hafıza tazelemeler o da güzeldi tbrikler...
Hücrede okundu bir şiir ve yankılandı tecrid edilenlerin sesi duvarlarda:
"Irmaklar gibi çağlıyor içimdekiler.Sanki yıllarca kapatmışım bir sandığa onları ve örtmüşüm üstünü siyah örtülerle.Neydi benim onları bu kadar derine itmemi sağlayan şey? Kırgınlık, öfke yoksa hayal kırıklığı mı?Şimdi yıllarca bir hücrede tecrid edilmişliğin verdiği uyumsuzlukla çırpınıyor duygularım,belki de artık hiçbir şey sağlam olmayacak.Çünküartık günışığı aydınlık değil belki de gözlerimi rahatsız eden bir ışık topu sadece.Hani karanlıkla körleşmiş beyinler ve duygular yığınıdır ya tecrid mahkumu işte benim duygularım da aşık atıyor şimdilerde tecrid mahkumlarıyla.Hayata uyumsuzluğun verdiği sersemlik benim sendelemem.Bu kadar karanlığın verdiği hasarı düzeltecek bir direnişti beklediğim."
Geldi tüm cesurluğuyla girdi bir şiir hücreme ve kurtardı beni umudun ölm orucundan. nilay akçay... ......... Şiirinizi bir solukta okudum, umutlandım ve de daha önceden yazdığım bir yazıdan küçük bir alıntıyla yorumlamak istedim bu okunası şiiri.Tebrikler.
dilci tarafından 7/20/2008 6:34:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
"Gün çoktan ağardı saçlarımda hadi parmaklarını aç ,boşluğa akacağım hadi gözlerini aç,önyargılarımı bırakacağım ayalarına aç avuçlarını ruhumu kusacağım / içim dar iç organlarımla konuşmuyorum,çok sıkıcılar"
harika.. özgün imgeler, etkili ifadeler... günün şiiri belli gibi.. tebrikler...
Kanadı kırılmış kalemlerim var benim en çok kırmızı kanıyorlar yazıyor ve susuyorum martının elleri antikor halini alıyor öyle yorgun ki martı uçurtmanın ayaklarına sarıyorumadayım.. sana yazdığım mektupları
Evet bende 1. ve 3. bölüm için bire bir katkisi olan Sn. Ayşe Nur Kalkan'i kutluyorum.
_
Bitmeyecek Şiir !
**Kanadı kırılmış kalemlerim var benim
**En çok kırmızı kanıyorlar
**Yazıyor ve susuyorum
**Martının elleri antikor halini alıyor
**Öyle yorgun ki martı
**Uçurtmanın ayaklarına sarıyorum
**sana yazdığım mektupları…
Sesimi soyunuyorum
Kırkı çıkmamış bir hüznün içinde
Eskitilmiş cümleler giyiyorum
**Hadi gözlerini aç
**Önyargılarımı bırakacağım ayalarına
**Aç avuçlarını ruhumu kusacağım
**İçim dar
**İç organlarımla konuşmuyorum
**Çok sıkıcılar..
Sen karmaşık bir denklemin köklerisin
Ayyaştın o gece
Girilmesi yasak bölgeler de
Meyveleri üstünde çürümeye mahkum
Bir bahar geçkiniydin..
Bir şaraba bir anlamak yüklemek
Yazık olur bu gece vakti
Ama bir çiçeğe şarap ismi verelim
Mesela aşk öldüren olsun
Bir olguya –ki intihar diyelim-
İliştirelim çiçeği
Aşk öldürenler solsun havasızlıktan..
Ama sen...
(Ayşe Nur Taylan )
Hilmi Yazgi tarafından 7/21/2008 11:43:38 PM zamanında düzenlenmiştir.