Ben istiyorum ki Aşure Günü’nü herkes kutlasın herkes kocaman kaseyle aşure getirsin üstüne nar koymayın güllaçın üstüne de koyuyorsunuz sevmiyorum sulandırıyor
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
En tatlı bi' gün şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
En tatlı bi' gün şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geçenlerde eski model bir jeep buldum hani şu kullanılmış eşya satan netten. Baktım içinden bildiğin çimenler çıkmaya başlamış ama fiyatı çok ucuz. İşte herkesin bir deli merakı vardır, benimde merakım eski model jeep. Üstü açık jeep. Turuncu tam benim sevdiğim renk. Eşim dedi yağmur yağınca ne yapacaksın, şemsiye mi kullanacaksın? Yok dedim bikini kulanacağım. Suratıma baktı aval aval. Ne bikinisi? Bunların üstüne bikini takılıyor akıllım. Süslenip üstü kapatılıyor. Aşurelerinde bikinisi nardır akıllım. Bırak insanlar nar döküp bikini giydirsinler. Ne karışıyorsun milletin zevkine.
Davidoff tarafından 8/29/2020 11:55:20 PM zamanında düzenlenmiştir.
şu korona var ya insan korkuyor getirileni almaya da yemeye de :) gerçi komşularda bu sene yapmadılar galiba getirirlerdi yoksa ev ev dağıtmaya korkuyor onlarda sanırım :)
aa böyle tatlı bi' günü kaçırır mıyım hiç 😅 huşu içinde yaptım ama ne kadar çok aşure o kadar iyi 😅 getirsinler tabi dur sana da ayırmıştım {___} {___} narlı ve narsız
Ye ye, doyma aşureyi...
Sevmeyen kapı dışarı :-)
Tebrikler 7tepe
Canım aşure çekti gene sayende.