Özlemek kor olsada, özleyeceğim seni Uzaklık korkutmuyor, yeter ki can sağ olsun Aklına geldiğimde, yüreğinde bul beni Yere gelmesin sırtın, dayandığım dağ olsun Sana dair ne varsa, kalp duvarıma astım Aşkımızın mührünü, korla ruhuma bastım.
Gözlerimin önüne, mutlu anlar gelince Bakışın ok misali, gözlerimi delince Göz kırpar silüetin, gülümserim gülünce Düşünme biter diye, bitmez sevdam ölünce Sana dair ne varsa, kalp duvarıma astım Aşkımızın mührünü, korla ruhuma bastım.
Nazar ederler bize, ederler bizi beter Düşürürler dillere, göz görmez duman tüter Kuyumuzu kazarlar, aşkımız bizden yiter Gizli kalsın sevdamız, Allah bilsin tek yeter Sana dair ne varsa, kalp duvarıma astım Aşkımızın mührünü, korla ruhuma bastım.
Kirk kilit vurduk aşka, içimizden taşınca Olsun diye farkımız, kalbe aşkı asınca Koşacağız çılgınca, zor yolları aşınca Senin oldu yüreğim, aşk mührünü basınca Sana dair ne varsa, kalp duvarıma astım Aşkımızın mührünü, korla ruhuma bastım.
Sığmaz yürek sevdamız, senede bir tek güne Sarılırız sevdayla, selam gönderip düne Ölümsüz sevgi ile, dokunur tenim tene On iki ay hep bahar, bizim olsun tüm sene Sana dair ne varsa, kalp duvarıma astım Aşkımızın mührünü, korla ruhuma bastım.
Özlem yaktı sinemi, kalbim kalbine vurgun Aklım daldı derine, oldum dünyadan sürgün Hasret çekip kanayan, yüreğim bana dargın Yolda kaldı gözlerim, gülümsemiyor durgun Sana dair ne varsa, kalp duvarıma astım Aşkımızın mührünü, korla ruhuma bastım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SANA DAİR NE VARSA! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SANA DAİR NE VARSA! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yüreğine sağlık ablam harikaydın