Uyuşturucuya, kumara düşmüşüm gibi falcı batağına düştüm resmen. İçtiğim fincanların içinde “o geri dönecek” çıkacak. Yeni bir falcı yeni hayaller. Fiyatı da hayli tuzlu.
Kişi başı 150 TL’den günde 20 kişi gelse, Yalnız falcı değil. Mübarek turneye falan çıkıyor. Kadın artık bu işte nasıl para varsa hay maşallah.
Buna kesin gitmeliyim dedim, Üst baş için ayırdığım paradan alıp, Telefonda zar zor randevuyu yalvararak aldım. İki gün sonra gidecektim.
Artık büyük gün geldi çattı. Cafe’nin girişinde neon tabela falcı yazıyordu. O an ayaklarım geri geri gitti ama nafile. Yavaş adımlarla 6 kata çıktım.
Mekân terasta gayet hoş. Gelip geçini izliyorum. İlk işim. Kahve sipariş etmek oldu.
Makyajımı tazedim. Son rutuşlarda idim. O anda pelerinli hatun içeri girdi. Garson kız eliyle beni işaret etti.
Bakımlı birisine benziyordu, alımlı, zengin , rüküş. "Hoşgeldiniz"dedi boğuk bir sesle. Sigaranın dibine vurduğu belli ediyordu. Pahalı parfümü sigara kokusunu yenik düşmüş.
İlk dakikaları kokuyu anlamaya yordum. Saçma bir çaba sarf ettim. Cafe kadar kötü kokuyordu. Kimsenin duymayacağı bir sesle adımı söyledim,
Kadın bir dualar okudu baya bekliyor yani böyle. Hiç kimsede bu kadar beklememişti. Aha dedim,kesin bende bir şey gördü. Acaba seçilmiş insan mıyım?
Olabilir, Sonra kadının gözleri doldu, bildiğin çıpıl çıpıl oldu gözleri. Ölüm ölüm dedi sadece ölüm.
Ölümünü gördüm dedim, Kafamı ben de kahve fincanına doğru uzattım, benim de gözlerim doldu tabii o sırada, Ölüyorum dedim, yok oluyorum, yataklara düşüyorum, gencecik yaşımda verem olabilirim ya da kanser.
Ben salağım gerçi kesin nezleden falan ölürüm. Dünyada hiçbir izim kalmayacak düşünse. Daha çok erken ölemem diye ben de ağlamaya başladım. Allah’tan gaza gelip hıçkırarak ağlamadım rezil olacakmışım.
Sonunda başladı bir şeyler söylemeye. Yakışıklı diyemem, geniş omuzlu, uzun boylu, KEÇİÖREN’li güleç yüzlü bir çocuk var böyle. Kızım tamam, heyecanlanma, dur bir sakin ol. Bu çocukla yolun bir daha kesişmiyor, kesişmesin zaten.
Sonraki dediklerinin hiçbirini dinlemedim. Eeeee kimle evleniyorum, nasıl evleniyorum, bu çocuğu nasıl unutuyorum, hiç yok. S*k*rim böyle aşkın ıstırabını, bana gelince tutukluk yaptı karı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FALCI VE BEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FALCI VE BEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.