Rıhtımdaki tek gemim, Sen benim okyanustaki tek rotam, Tüm denizlerin dalgasindaki tek hırçın yanım, Sessiz kopan fırtınaların tek sesisin bilirim.... ✏✏✏✏✏ Benim zarif naif yürekçem, Sen dilenen duaların vücut bulmuş hali, Gecenin sessizliğini bilen rüzgarın tınısı, Bütün güzel anların musebbibisin bilirim... ~~~~~ Tüm zamanların gerçekleşen hayali, Çıkılan yolculukların tek haritası, Tüm bölgelerin coğrafi terimi, Dinlence noktasının tek mekanı sensin bilirim... ~~~~~ Gökyüzündeki sayılabilen yıldızların parlaklığı, Geceleri yıldızyıldız hayale daldıran, Gündüzleri güneş gibi parlayıp yaklaşınca yakan, Saniyelerin hepsini kendinle solduran sensin bilirim. ~~~~~ Gönül evimin tek misafiri, Kays i Mejnun a çeviren, Ferhat a dağları deldiren, Beni benden edip,kendi yapan sen aşksın bilirim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
~BİLİRİM~ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
~BİLİRİM~ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine kalemine sağlık üstat
_________________________Selamlar