Bugün sessizliğin sesi ile fısıldaştım gizlice, Çok seviyorum, nefesim, sesim, sessizliğim oldu diye, Seni anlattım sus pus nöbetlerinde, Gözünü, kasını, dudağını yüzünü resmettim sessizliğe ses ile... ~~~~~ Bugün karanlığı aydınlattım bakışın ile, Gözünün değdiği yerlerin nasıl renklendigini, Sözünün dokunduğu yüreklerin nasıl ışıldadığını, Sen geldiğin zaman karanlığın birden nasıl aydınlandığını, Saniye saniye sabırla anlattım siyahın tüm tonlarına... ~~~~~ Bugün tüm kokuşmuş anıları çıkardım saklandığı sandıklardan, Tüm birikenlere senin kokunu sıktım, Sinen yerlerde hiç kötü koku kalmadı sevdiğim, Huzurun kokusu yayıldı dört bir yana, İçe çekilip saklanacak en güzel kokunun sadece senin kokun olduğunu ispatladım gizlice... ~~~~~ Bu gece tüm rüyalara seni getirmesini söyledim. Hayaller sen ,rüyalar sen, tek geleceğim yine sen, Gözlerimi açsamda , kapasamda tek gördüğüm sensin sen, Işte bunları işledim günün tüm saatlerine sevdiğim....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
~SENi İŞLEDİM ~ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
~SENi İŞLEDİM ~ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.