Hurafeler üretir zannedersin şeyh,bilge ! İşini görmek için düzenler her tür belge , Din adına siyaset İslam’a düşen gölge ; Kul hakkına uymayan asla dindâr olamaz !..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
(236)KİM DİNDAR OLAMAZ ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
(236)KİM DİNDAR OLAMAZ ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
takiyyeciliği ve riyakarlığı bundna daha güzel ne anlatabilir Sayın TURANOĞLU DİNDAR KİSVESİ GİYİP, HALKA İKİ YÜZLÜLÜKTE BULUNANLAR BAŞKASININ ELBİSESİ İLE SÜSLENMEYE ÇALIŞANLAR GİBİDİRLER. Bir çeşit "mürai" de denilen bu iki yüzlülerin, Yüce Allah katında sevaplardan mahrum, cezaya müstehak olmakla kalmayıp, bir gün riya ve sahtekarlıkları ortaya çıkıp diğer insanlar nezdinde de sefil ve perişan olmaları kaçınılmazdır. Ki Yüce Rabbimiz hiç bir kulun yaptığını bu dünyada yaşamadan öldürmüyor. Zaten amellerinde Yüce Allah'ın rızasını gözetmeyenler ecrine de kavuşamazlar. Riyakarlıkları ancak bir perde arkasında iken yüz bulup sefa sürerler. Ama o erde er geç yırtılmaya mahkumdur.
Hakiki dindarılık ile ilgili olarak Yüce Rabbimiz kainatın kitabında : "Kim Rabbine kavuşmayı ümid (ve arzu) ediyorsa güzel bir amel işlesin ve Rabbineibadette (hiç kimseyi ve hiç bir şeyi) ortak tutumasın" buyurmuştur. Bu ayeti tefsirciler şöyle izah ederler: -Bir kimse kıyamet günü hesap için Allah'ın huzuruna çıkacağına inanıp, O'nun rızasına kavuyşmayı umut ediyorsa iyilik ve doğrulukla iş yapıp ibadetlerinde kimseyi ona ortak etmesin. Yani sahtekarlık karıştırmasın. Ayrıca ateyye riya (ikiyüzlülük ve sahtekarlık) tan Allah'a ortak tutmak şeklindeki küfrün en fenası olan "şirk" kelimesiyle bahsedilmiştir ki, bu da onun şenaatının derecesini gösterir. Değerli kalem erbabı, Sayın TURANOĞLU, bizleri düşünmeye ve yazmaya teşvik eden dizleriniz için teşekkür edeceğim. saygımla daima...
KargülüALMILA tarafından 7/18/2008 1:57:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hurafeler üretir zannedersin şeyh,bilge ! İşini görmek için düzenler her tür belge , Din adına siyaset İslam’a düşen gölge ; Kul hakkına uymayan asla dindâr olamaz !.. ************************************************EL HAK DOĞRU "Kişinin namazı orucu sizi aldatmasın Yapacağınız küçük ve ya büyük Alışverişler den sonraki durumuna bakın"HADİSİ ŞERİF
dıyecek bir sey bulamıyorum,
yüreğinize sağlık