tesadüf zamanlarda tanıştık seninle tesadüf zamanlarda insanlığın en yüce değerlerinden söz edip, tesadüf zamanlarda yitirdik birbirimizi. tesadüf zamanlar tesadüf etmeseydi sen diye bir tesadüf ben diye bir tesadüf olurmuydu? bu ne tesadüf...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
tesadüf zamanlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
tesadüf zamanlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kainatta tesadüfe tesadüf edilmezmiş der bir söylem.bu ne tesadüf dediğimiz anları ileride normal saymıyor muyuz ki, deyip farkli bir boyuta indirkenken, yaşadıklarımıza sadık kalarak anlarımızı anlatımına alkış tutuyorum....
tesadüf zamanlarda tanıştık seninle tesadüf zamanlarda insanlığın en yüce değerlerinden söz edip, tesadüf zamanlarda yitirdik birbirimizi. tesadüf zamanlar tesadüf etmeseydi sen diye bir tesadüf ben diye bir tesadüf olurmuydu? bu ne tesadüf... Düşündürürken biraz da gülümseten güzel bir şiirdi. Bazen tesadüfler öyle etkiler ki insanı, bu acıların karşısında tesadüfen yaşadığına şaşar. Kutlarım güzel şiirinizi.
çok hoş bir çalışma tesadüfki eserinizi temaşa ederek..tatlı bir tebessüm ile gülmemi sağlayıp, tesadüflere gem vurmuş yüreğimi demlendirdiniz....kelamınız daim olsun dostum....