Neler oluyor dediler, gördüklerine şaşınca Bekliyordu teslimiyet, hain tetiğe basınca Millet dur dedi haine, hainler haddi aşınca Darbeye darbe yapıldı, insanlar yola taşınca _’Allahu Ekber’ diyerek, yürüdü üstüne tankın _Ezerek geçti hainler, Yiğidim can verdi bakın.
Seyretti vatan düşmanı, hainler halkı doğrarken Parçalandı tüm bedenler, kötü kötülük sağarken Yürüdüler korkmadılar, gökten bombalar yağarken Onlar hiç utanmadılar, utandı güneşdoğarken _’Allahu Ekber’ diyerek, yürüdü üstüne tankın _Ezerek geçti hainler, Yiğidim can verdi bakın.
Vatanına sahip çıktı, bomba uçurdu tank biçti Vatan, Bayrak’dan gayrısı, gözüne görünmez hiçti Vatanından geçemezdi, kendi canından vaz geçti Vatan bayrak benim dedi, Şehit şerbetini içti _’Allahu Ekber’ diyerek, yürüdü üstüne tankın _Ezerek geçti hainler, Yiğidim can verdi bakın.
Kökü kurusun hainin, Allah daha yeşertmesin Hainliğin tekrarını, TÜRKİYE’me yaşatmasın Vatanım deyip ağlayan, darbe sözü işitmesin İçten dıştan düşmanların, gücü sönsün kuşatmasın _Allahu Ekber’ diyerek, yürüdü üstüne tankın _Ezerek geçti hainler, Yiğidim can verdi bakın.
16 TEMMUZ 2020 Melek Tiryaki
15 Temmuz 2016, hainlerin karşısında çoluk çocukvatan savunmasında tanklarla ezilerek kurşunlara, bombalara hedef edilerek hainlerce şehit edilen şehitlerimizin ruhu şad mekanı cennet olsun.
VATANIM, BAYRAĞIM, EZANIM, KUR’ANIM RABBİME EMANET OLSUN AMİN!
Allah ülkemize bir daha böyle bir acı yaşatmasın, ve diliyorum ki insanlık kaybettiği insanlığına kavuşsun kan akmasın hiç bir masum çoğrafyasında evrenin! Amin amin amin!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALLAHU EKBER DİYEREK! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALLAHU EKBER DİYEREK! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ALLAHU EKBER DİYEREK! Şiirini beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı içtenlikle KUTLUYORUM...