Bitip tükenmek bilmeyen geceler de Gönlüm, An gelir Karadenizin suları kadar hırçın! An gelir Akdenizin suları kadar sakin..! Olur.. O zamanlar var ya işte o zamanlar Yakılan bir sigara eşliğinde, Hayata gülümser "Merhaba" derim.
Hayat gönlümü alır maziye götürür Neler yoktur ki o mazide Acılarla ve mutlulukla yoğrulmuş Çocukluğun, gençliğin... Gözünün önünde canlanır bir bir Canlandıkça sigarandan içli içli içine çekersin Yıllara meydan okurcasına...! Sanki çalınan, Çocukluğun, gençliğin değilde Zamanı çalan sen gibi gururlanırsın!
Gözlerinden yanaklarına süzülen, İki damla gözyaşı gözlerinden değilde Yüreğinin ta derinliklerinden, Dökülüp gelen inci taneleridir.. O inci taneleri ki Gülümsemene kat be kat Değer, anlam, mana... yükler..! Zaman ise gönülden aldıklarını vermesede Mazininin sımsıcak aralanan kapısı, Gönlüne, Sevginin, aşkın, mutluluğun anahtarını, hediye eder! Ve Sen Geleceğine, sevgiyle, aşkla... yön verirsin..!
Sonun da, bir bakmışın ki
Sen hayata meydan okuyup, gülüp geçerken, Çıktığın zaman yolculuğun da gönül, Kimi zaman, Geçmişten geleceğe uzanan uzun bir köprü ! Kimi zaman, Acılarla, mutlukla, sevgiyle, aşkla bezenmiş, Eşsiz tarihi bir köprü! Kimi zaman, Seni bekleyen eşsiz bir manzaranın Ortasında bulduğun bir köprü..! Kimi zaman, Zaman zaman aşınıp yıpranmış Lâkin Dimdik ayakta duran, meydan okuyan bir köprü! Kimi zaman Yaşanmışlıklara, umuda açılan, Gönüllerin yemyesil köprüsü olmuş...!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zamana Açılan Gönül Köprüsü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zamana Açılan Gönül Köprüsü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.