(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR GECE BİR KARANLIKTA... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR GECE BİR KARANLIKTA... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yok olanlara selam olsun diyelim var olan ve asıl olan sevgiye ise her daim alkış ve ses olsun... kutlarım kalemi ve şairi... saygım sevgimle... maviler yüreğinize...
Baştan sona çok beğendim.Etkili dizelerdi.Ancak seçkimdekiler ayrıca bir vurdu. Hala halaaaa yüreğindeki sevgisini koruyan bir yürek AYAKTA ALKIŞLANIR. Doğan yeni gün umutlarla,mutluluklarla doğsun yüreğinize. Sevgilerimle.
Değerli şairim bu güzel şiirini okuyunca duygulandım acizane bende bir katkıda bulunayım dedim. Kusurum olduysa affola. Çok anlamlu ve yürekten kopup kelen duygu yüklü bir şiir. Yüreğine sağlık, kalemin daim olsun şairim.
Karanlık bir gecenin yalnızlığında... Soğuk ve acımasız sensizliğinde... Tükenen hayallerim, gecenin renginde... Sen vardın yalnızca benim kalbimde.
Ne yazık ki, mehtabı örten bulutlar gibi, Söndü hayallerim, sehere yenik yıldızlar gibi, Bir bir tükeniyor, sönüyor umutlarım. Yüreğimle birlikte çürüyen sevdalarım.
Kopmuyor kalbimden sevdan unutamıyorum seni. Bilirmisin isyankar yüreğimin ne acılar çektiğini. Sensizliğinle yıkıldım, başka kollarda görünce seni. Olmasanda bu yürek unutmaz, seveceğim seni.
Belkide sana yalan geliyor Benim isyanım Biliyorum senin için önemi yok ama Sen olsanda olmasanda Yoklugunla sevecegim seni... ********************* En zorudur aslında yokluğunda bile sevebilmek sevdayı , sevdalıyı...bunu başaran kocaman yüreğine bir gül bıraktım canım...sevgimle NeNa
kutlarım kalemi ve şairi...
saygım sevgimle...
maviler yüreğinize...