Sen benden gittin gideli Sensizlik kokuyor bu kent Hikayemi siliyor bu sessizlik Şimdi sen de yabancısın bana Düğüm bakışlar attın zamana Şimdi vakit çok geç Ardından düştüm tuzaklara .!
Sen benden gittin gideli Ben mi kayboldum sende Yoksa sen mi bende Susamışlığım duvarlarda Damarlarımda kokuyor ölüm .!
Tutuşurken dudaklarımda sevdam Sanki bu ev başka şehirleri konuşuyor Yoksa anlamın bittiği yerdemiyim Vursam güneşi kalbinden Anlatır mı derdini karanlıklar .!
Aydınlığın gidişine Yasaklanmayan bakış olsam Hayat adına tadında toplanır mı acılar Nemlenen gözlerimde telaşlanır mı yıldızlar .!
Sen benden gittin gideli Konuşmuyor dilim yansıyan hayalin gölgesine Nefesinin sıcaklığında yandı bedenim Sen bana gurbet ben sana vuslat Dokunmayın bana dokunmayın Karşılıksız konuşuyorum resimlerle Demleniyorum yalnızlığımla .!
Göz bebeklerime oturdu derin bir bakış Aşkı ararken kayboldu kalbim Sensizlik kokuyor bu oda Sanki çıkmaz sokak bu yatak .!
Kokunla çiselerken yağmurlar Kar yangınım Yoksa kaderimi mi anlatıyor Bu eşyalar bana neden soğuk Sen gittin gideli tanıyamaz oldum kendimi.!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
....Sen Benden Gittin Gideli şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
....Sen Benden Gittin Gideli şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.