Adı adımın yanına yakışan yar; Gitmeseydin benden, Belki uzun kahvaltılarımız olacaktı, Ben seni izledikce sarhoş, Sen benim gözlerime baktıkça berduş olacaktın kimbilir... ~~~~~ Adını unutup adını ömrüm dediğim yar; Gitmeseydin benden, Belki geceleri sabaha kavuşmaktan kaçacak, Gündüzler geceyi yakalamak için kovalayacak, Günler bize hiç yetmeyecekti kimbilir... ~~~~~ Nefesini nefesim bildiğim yar; Gitmeseydin benden, Belki bir yaz yağmurunda ıslanıp, Sığınacak bir çatı altı arayacak, Bulduğumuz sığınakta ısınmak için birbirimize sımsıkı sarılacaktık kimbilir... ~~~~~ Yolunu yolum bildiğim yar; Gitmeseydin benden , Belki ansızın bir tatile çıkıp, Hiç bilmediğimiz yerlere yolculuğa çıkacak, Hiç bilmediğimiz insanlara adres sorup, Yeni yerler keşfedecektik kimbilir... ~~~~~ Zamanlarımı içinde saklayan yar; Gitmeseydin benden, Belki tüm evrende zaman geçip, Tanıdığımız kim varsa gittikçe yaşlanacak, Biz birbirimizi sevdikçe genç kalacaktık, Ölüm sevgimizi gördükçe bizden uzak duracaktı kimbilir.... ~~~~~ Sesi ile ses bulduğum yar; Gitmeseydin benden, Belki ben hiç ağlamayacaktım, Gözlerim sadece mutluluk yansitacak, Ben seninle sevic naraları atacaktım kimbilir... ~~~~~ Sahi niye gittin sen benden???
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
~KİM BİLİR~ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
~KİM BİLİR~ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çokça şiirdi.
||Saygımla||