(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Çorak yerde olmaz vaha... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Çorak yerde olmaz vaha... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayatı minnacık bir virüsle yok oluşunu izlemek ve şu an için hiçbir şey yapamamak kadar zor daha ne olabilir ki... Dilerim bundan kurtulur ve yaşam yine kaldığımız yerden devam eder, tüm huzursuzluklar sona erer değeli üstadım.. Yürek sesinizi gönülden kutluyorum. Sonsuz saygımla...
Ozan insanların resmini çekmiş her dörtlükte. Ve söylediklerimden söylemediklerimi de çıkarın. Muhakeme yapmak aynayla söyleşmek çok kolaydır ama sonrası değişmez kuraldır.
Bir dağın gölgesi gibi uzanan sözcüklerle anlatılan şiirin sihri olsa gerek
İçinde bulunduğumuz şu hayatın acı gerçeklerini muhteşem bir anlatım ile her dizeye bir nakış gibi işlemiş usta kaleminiz üstadım.Harika bir şiirdi.Yüreğiniz kaleminiz var olsun.Canı gönülden kutlarım ehli kaleminizi.
8'lik hece ölçüsü ile harika lirik bir anlatımla yazılmış kanayan yaraya kokuşmuşluğa parmak basmış adeta. Ustaya bu yakışır kutlarım asil kalemi ve yüreği.