yürek serçesi b/ölü çizgisi ölüm ezgisi kanayan bir nehirsin...
birde yok, onda üç kalan bir sıfırı düş, sende üç virgül, gül gülü düş, düşü gül sürekli üreyenim; katarında uzayan sevda trenim bilmiyorum bu gece seninle kaçıncı tüneldeyim?!
nereden gördüm seni sevdim delicesine üstelik çek beni bu tünelden ağlamak istiyorum bin bir gecelik...
başka ne gelir elden ne mutlu bir ben isem eğer aşk yüzünden deliren yüzünü geri verebilen, yüzün bir çılgınlık, seninle dönüyor evren...
ahengin ruha dalışısın sonsuzun bende kalışısın bir gün duyarsın şarkılarını, söylemeye alışırsın...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜL / 3 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜL / 3 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SEVGİLİ ŞİİR DOSTLARI HEPİNİZE YORUMLARINIZ İÇİN YÜREKTEN TEŞEKKÜRLER...AZ SONRA EVDEN ÇIKACAĞIM VE AKŞAMA GEÇ SAATLERDE DÖNECEĞİM.ÖZLEYECEĞİM GÜN BOYU SİZLERİ.İYİ Kİ VARSINIZ.GÖRÜŞMEK ÜZERE FIRSAT BULDUKÇA...KURDELE MURDELE DE İSTEMEM HANİ, SİZİN GİBi GÜZEL DOSTLARIM OLDUKÇA...
Şaban Aktaş tarafından 7/15/2008 5:40:28 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ben bu şiirini kaç kez okudum bilmiyorum Şaban ama her seferinde bir aksilik çıktığı için zamanında yazamadım malesef :)) içerisinde aritmetiksel bir sevda görüyorum ya da tersi gerçek ya da kurgusal ama ben matematikde olduça zayıftım okulda , buna karşın cebirde oldukça iyiydim , şimdi cebirsel olarak düşündüğümde bluecould arkadaşın çıkardığı sonucu çıkartıyorum yani bir 100 3 ederse 1 tane yüz kaç eder gibi yani sonuçta kalanlı bir rakam çıkıyor bilmem anlatabildim mi ? :)))))) ama geç yazdığım için gerisini yazmamın bir anlamı kalmadı malesef çünkü sanki kopya çekiyormuşum gibi olacağından ben en iyisimi sadece tebrik edeyim , çok güzeldi , umarım bir dahaki sefere zamanında yorum yapmanın keyfini çıkartırım:))) oldukça zekisiniz , kutluyorum sizi, sevgilerimle .........
Guldane Dal tarafından 7/15/2008 5:38:09 AM zamanında düzenlenmiştir.
Evet, doğru diyorsunuz , aşk'ta kural yoktur ve aşk tektir hatta aşkın ne sınırı, ne ulusu, ne de vatanı vardır hele gümrük kapısı hiç yoktur yani evrenseldir özel olduğu kadar :) sevgilerimle Şaban .....
Aşka hudut çizilmiyor Mihriban...Bire bir ekelesen yine bir oluyor, birden biri çıkarsn yine bir kalıyor, aşk ise bu ne kural tanıyor ne de akıl alıyor..İYİ Kİ AŞK VAR ! Sevgi saygı ve selamlarımla Gül Tanesi...
Şiir bir bütün olarak mükemmel fakat beni en çok etkileyen "kalan bir" var ya onun "mutlu bir" olmasıdır. Tabi ki bu benim algılamam. Gerçekten ustaca yazılmış bir şiir. Kutlarım sevgi ve saygı ile Ozan
birde yok, onda üç kalan bir sıfırı düş, sende üç virgül gül gülü düş düşü gül sürekli üreyenim....evet görüyoruz sürekli üretiyorsunuz ve ben kıskanıyorum...nasıl zaman ayırabiliyorsunuz...böyle farklı ve güzel şiirler görünce şiir yazma dürtüsü insanın artıyor ama zamansızlık dedimya!
olsun siz yazın biz okuyalım...şiire açlığımız da bu şekilde doysun...
sayın Cemrece, pek çok şiirim geçmiş yıllarda yazılmıştır.Yeni şiirler de yazıyorum ama, geçmişte ben aralıksız gece gündüz kalemi defteri elimden brakmaksızın (abartısız rüyalarımda bile ) şiire adadım kendimi(1995-2005 yılları arası çok yoğun biçimde şiir yazdım)...Daha doğrusu aşk beni kendine kurban seçti !O zaman yazıldı işte bunlar...Ben de bu yolda sabırla yürüdüm, acılarımı en az sevinçlerim kadar sahiplendi yüreğim....Şimdi işte şair miyim değil miyim, sizler ve zaman karar verecek buna...Selam saygı ve sevgilerimi sunarım...
... gül yüzünü üçe böl biri benim , biri senin senden ayrı, benden gayrı üreyeni aşk için; yüzü üçe böl !
Kaleminizin farklılığı her şiirde belli ediyor kendini...Farklı bir tad farklı bir ezginin tını'sı yayılıyor sayfanıza... bende 100:3= 33 kalan bir'i buldum ama bu şiirede gönül koydum... saygım ve sevgimle... maviler yüreğinize...
1 ADET YÜZDEN ÜÇ TANE OTUZÜÇLÜK GÖNÜL TESBİHİ ÇIKAR/ KALAN BİRİ DE BAŞINA AŞKLA İMAME TAKTIN MI BENİM GİBİ; BULDUN BAŞINA BELAYI ...KENDİNE İYİ BAK.SAYGIMLA...
Kelimelerle duyguların el ele verip aşka dair en güzel büyülü valsini yaptığı bir esere imzanızı atmışsınz. Beğeniyle okudum. Yüreğinize sağlık. Yürek sesiniz ve kaleminiz daim olsun. Sevgilinin gül yüzünü üçe bölen şairime selamlar ve saygılar sunarım. .
âhengin ruha dalışısın sonsuzun bende kalışısın bir gün duyarsın şarkılarını söylemeye alışırsın ... her siirinde ayri bir akicilik ve güzellik var tebrikler saygilar
yürek serçesi b/ölü çizgisi ölüm ezgisi kanayan bir nehirsin ...
birde yok, onda üç kalan bir sıfırı düş, sende üç virgül gül gülü düş düşü gül sürekli üreyenim ... katarında uzayan sevda trenim bilmiyorum bu gece seninle kaçıncı tüneldeyim ?!
nereden gördüm seni sevdim delicesine üstelik çek beni bu tünelden ağlamak istiyorum bin bir gecelik ...
başka ne gelir elden ne mutlu bir ben isem eğer aşk yüzünden deliren yüzünü geri verebilen ... yüzün bir çılgınlık, seninle dönüyor evren ...
âhengin ruha dalışısın sonsuzun bende kalışısın bir gün duyarsın şarkılarını söylemeye alışırsın ...
âhengin ruha dalışısın sonsuzun bende kalışısın bir gün duyarsın şarkılarını söylemeye alışırsın ...
Aşk demek ki böle bir şey... Hiçbir hesaba kitaba uymuyor... İstediğin kadar böl, çarp, topla, çıkar, hesap tutmuyor... O kendi kanunları çerçevesinde deveranını sürdürüp gidiyor... Harika bir şiirdi üstadım, kutluyorum, selam ve muhabbetlerimle...
çok güzel olmuş ustam ya...öyle çekici bir şiir ki tarifi imkansız...bakın görün yarın beyaz kurdele alan şiirlerden biri olmazsa bana da aysegül demesinler:) ama bence özel seçkiden daha da fazlasını günün şiiri olmayı haketmiş bir çalışma...sevgiler yüreğinize
Ayşegül; şimdi yazdıkların gerçekleşmedi diye sakın üzülme ...Ben çoktan alıştım bu tür hayal kırıklıklarına...Ancak şu var bir şiir gerçekten iyi şiir ve seçilmiyorsa burada okuyucunun günden güne beğeni zevki de köreltiliyor,o zaman şair olmayanlar da kendilerini şiir yazıyoruz zannetmeye başlıyorlar...Ayıkla pirincin taşını. Hiçbir haksızlığı affetmeyecek olan bir merci var; o da öncelikle insanın kendi vicdanı ve sonra ona o vicdan muhasebesini sunan tanrının vicdanıdır ki bende bu iki vicdan türü de birleşiktir.Ruhlarında iki ayrı vicdan taşıyanların vicdansızlıklarının benim nezdimde hiç bir değeriyoktur...Saygım ve sevgimle...
sevdim delicesine üstelik
çek beni bu tünelden
ağlamak istiyorum bin bir gecelik ...
her daim sevgi ve saygılarımla kutlarım ...