kopsun bir an için bedeninden yüreğin gözlerin konuşsun dilin değil as yüreğini sevinçle göz bebeklerime kal öylece; ...ceğim’li bir sözcükle söyle niçin, neden geciktiğini hasretin tenime tuz ektiğini...
kabaran göğsün dili olsun yüreğinin talihimi okuyan bir kader güvercini çeksin bilinmezlikler içinden beni zifiri karanlık gecelerden çağla çiçek ellerin dökerken sevincini yıldız toplasın gece boyunca eteklerin...
aklına geldikçe yokla ellerini; yerinde mi değil mi unut nasıl geçtiğini zamanın olmasaydı ellerimiz, olmasaydı gözlerimiz görmezdik, sevmezdik keşke hiç öğrenmeseydik nedir yalan kalmazdı gözlerin yüreğimizde izi suç senin benim değil; gözlerimizin gün gelir ağlatır, aslı gidip, astarı kalan...
iliş gözlerime, şiir gülüm yine gel balkonuna çık bu gece saçlarını ser yoluna ayın balkonumda iri bir papatya gülümserken senin yerine, yerine dolunayın sağ gözüm gece, sol gözüm gündüz sağdan sola, soldan sağa döner durur içimde bir yüz...
az sonra ay düşecek ardına dağların hangi dağın böğründe bir pınar aksa gözünden bir nehir olur kesintisiz çağlar boyu tenimdedir serinliğin; kaybolsa gündüzümden gecelerde dolanır kar yağar, duman tutar dağ başları ay güzeli sevda seli gelinliğin aşka boğar tanımsız, kıyıları ovaları yamaçları...
ay çekimli çilem sil gözlerini kimselere görünmeden gecemden eksilsen, sensin gündüzüme dolan şiir gülüm yine gel, dağlar duman bürünmeden !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİR GÜLÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİR GÜLÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kabaran göğsün dili olsun yüreğinin talihimi okuyan bir kader güvercini çeksin bilinmezlikler içinden beni zifiri karanlık gecelerden çağla çiçek ellerin dökerken sevincini yıldız toplasın gece boyunca eteklerin ...
Zaman bulup ya da gözümden bir şekilde kaçan muhteşem bir şiir daha...ilhamınız bol olsun( zaman ve ilham bize de gönderin arasıra :)))
ay çekimli çilem sil gözlerini kimselere görünmeden gecemden eksilsen, sensin gündüzüme dolan şiir gülüm yine gel, dağlar duman bürünmeden ! ..................................... ezeli ve tümcesi var tabiki sayfada ya yürekte tınısı kalan kuytularında yüregin dökülen bir ırmak gibi su yüzüne çıkan hüzünlerimiz yaşamda gece nöbette olsak gündüz hülyalarımıza dolan kurtulamayız kaybetmelerimizden ihtimaller suç ortagımızsa görüyorsun hocam ne çok şeydi hatırlatan şiirin ve usta kalemin
başarılar o çatal yüregine varol saygılar sayfanda
Ay çok mu gecikti nerdeyse çıkar Sen yalnızlığıma varır varmaz Az sonra yağmuru durduracaklar Rüzgarı değiştirdim Ustura ağzı poyraz *** Hemşehrisi olmakla gurur duyduğum Attila İlhan değerimizin "Nasıl sevdaysa" adlı şiirini anımsadım hocam dizelerinizle. Muhteşem bir şiir tek kelime ile :)) Alkışlarımla kutlarken sevgi yüklü saygılarımı sunuyorum kabulünüze.
çağla çiçek ellerin dökerken sevincini yıldız toplasın gece boyunca eteklerin ---
bu sene bahari Şaban AKTAŞ şiirlerinde yaşamak varmiş kaderde... duyguyu hissettiren nadide kalem oldugunu ben biliyorum. özü sözü doğru olan bir şairin, şiirlerindeki duygu dilinin de yapmacik olmadiğindan kesinlikle eminim. Iyi ki varsin.
iliş gözlerime , şiir gülüm yine gel balkonuna çık bu gece saçlarını ser yoluna ayın balkonumda iri bir papatya gülümserken senin yerine, yerine dolunayın sağ gözüm gece ,sol gözüm gündüz sağdan sola, soldan sağa döner durur içimde bir yüz ...
başlı başına şiir be gülüm hele bu beşlik bu kullanım dili finale kadar yormayan bu şiirde tık demiş oturmuş şiirin göbeğine. şaire boşuna demezler ya neden gamlanır diye şiir adına ; sıradan bir sözcükler bütünü gibi algılanan ama derinlerinde böylesine boğulan şiirlerde şaire gam mı ne fayda şiir be gülüm şiir işte... maviler cani gönülden..
Dağlar başı duman dağlar, tek sığınamız dertlerimizle yükselen ve bizi çeken çileli dağlar... mükemmel bir çalışma okudum,nehir gibi akmış dizeler... saygımla... maviler yüreğinize...
... kopsun bir an için bedeninden yüreğin gözlerin konuşsun dilin değil as yüreğini sevinçle göz bebeklerime kal öylece ; ...ceğim’li bir sözcükle söyle niçin, neden geciktiğini hasretin tenime tuz ektiğini ...
... kopsun bir an için bedeninden yüreğin gözlerin konuşsun dilin değil as yüreğini sevinçle göz bebeklerime kal öylece ; ...ceğim’li bir sözcükle söyle niçin, neden geciktiğini hasretin tenime tuz ektiğini ...
keşke hiç öğrenmeseydik nedir yalan kalmazdı gözlerin yüreğimizde izi suç senin benim değil ; gözlerimizin gün gelir ağlatı, aslı gidip, astarı kalan ...
ne kadar doğru keşke öğrenmeseydik yalan keşke gözlerin sucu olsaydı tek
dolu dolu şiir şiir övgüye layık dizelerle donnanmış
iliş gözlerime , şiir gülüm yine gel balkonuna çık bu gece saçlarını ser ayın yoluna balkonumda iri bir papatya senin yerine gülümserken bana sağ gözüm gece ,sol gözüm gündüz ...
ay çekimli çilem sil gözlerini kimselere görünmeden gecemden eksilsen, sensin gündüzüme dolan şiir gülüm yine gel, dağlar duman bürünmeden !
Tebrikler efendim çok,çok güzeldi,tadıda,kıvamıda,tuzuda yerindeydi :-) Sizi okumak bir ayrıcalık,bende her zaman fırsat bulamasam bile fırsat bulduğumda bu ayrıcalığı yaşıyorum dizelerinizde...Selam ve hürmetler
yüreğinize sağlık