Gözlerin bir kadın öldü diyecek Görenler sorunca sebebini Sözler zincirleyecek dilini Yutkunmaların dar ağacı olacak Af dileyecek nefesin.!
Başın öne eğilecek Bakışın asılı kalacak Elin ayağın karışacak Bakışın utanacak Hükümsüz arayışında Ben olmayacağım.!
Rüzgarlar delice eserken Savruldum tutamadın ellerimden Sarardım soldum öldüm gözlerinde Dönüp ardına bakmadın Şimdi sıra sana,benden Seyredeceğim öldüğünü başka gözlerde.!
Biliyorum görmüyorsun Biliyorum duymuyorsun Bilmek istersen bir gün Gökyüzüne yıldızlar yazacak.!
Öksüz bırakmadı sevdan beni Yanlızlığımda yine sevdim seni Pişmanlığın tövbeye döndüğünde Silmen için yaşlarımı Gözlerim bekliyor olacak seni .!
Halini gördükçe Sızlayan ruhum sığamadı gecelere Sensizlik zamanı deldikçe Yanımdasın sayıkladığım gecelerde Bilsen de bilmesen de Yeniden doğdum aşk tövbesinde .!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yeniden Doğdum Aşk Tövbesinde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yeniden Doğdum Aşk Tövbesinde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.