(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ant şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ant şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba Saygı Ali Hocam Kalemine yüreğine sağlık, Serbest Şiir yazmak ta Hece şiiri kadar zordur. Şairi serbest kısıtlamaz lakin. İçeriğine duyguyu dengeli akıtamaz ise Şair Tadı da yavan olur. Sitemizde genelde bütün şiirlerin tamamını okurum. lakin serbest vezin yazılan pek çok şiirden lezzet tad alamıyorum. Kaleminiz gayet hoş güzel Şiir yorumunuzda gayet iyi ve olumlu Fon müziğinde biraz daha duygu dolu seçim yapmanızı öneriyorum. Ülkemizde Müzik sektörümüzde oldukça güzel muazzam Fon müzikleri var. Benimkisi sadece değerlendirme Seçim Şairin duygu atmosferindeki yerine kalmış. Kaleminizi Tebrik ederim. Ve DUYGU DOLU KARDEŞİMİ Hece Şiirleri üzerinde kendisini yoğunlaştırmasını öneriyorum.
Şimdiden RAMAZAN BAYRAMINIZI, Can-ı Gönülden Kutlar.sağlıklı huzurlu Yarınlara umutla güvenli bir yaşam dilerim.
Yüce Rabbim Tekrarına, Tüm SEVDİKLERİMİZLE BİRLİKTE, Tekrar kavuşmayı nasip eylesin.Amin. ........Selâm ve Duâ ile Sevgiler.