(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...O KADARIM İŞTE... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...O KADARIM İŞTE... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
avuçlarına bak! o kadarım işte... görebildiğin kadar güzel, dokunabildiğince yakın, hissettiğince sevgili, ======= O küçüçük avuçlarda sevgi doludur sevda doludur. Çok güzeldi.Tebrikler..
taş değilim, toprak ta yaralanırım, incinirim hoyrat olma...
avuçlarına bak! o kadarım işte... oraya sığabilecek yüreğin kadar... çok beğendim...bir kere akıcı bir şiir..yapmacık bir ifade yok...zorlama yok..geçişler sağlam..iyi bir şair olduğunuza bir ışık ve referanstır bu...teşekkürler...tebrikler efendim..saygımla...
öylesine güzel ki....anlatamam ne denli etkilendiğimi...
avuçlarına bak! o kadarım işte emek verdiğin kadar çok, vazgeçtiğin kadar yok, ne kadar varsa senden o kadar yaratabilirsin beni benden
her bölüm çok güzel örülmüş ama burası ayrıca etkiledi beni...maşallah deyim nazar değmesin sana bunları yazdıran o hissiyata ve o içten, sevgi dolu güzelim yüreğe...
o kadarım işte...
görebildiğin kadar güzel,
dokunabildiğince yakın,
hissettiğince sevgili,
=======
O küçüçük avuçlarda sevgi doludur sevda doludur.
Çok güzeldi.Tebrikler..