-Bakkal Amca, baksana İki uzun, bi kısa yapsana -N’oldu lan hergele, Hüzün mü yarıştıracaksın yine?! -Bu kez annem siparişledi Durum farklı, Hüzün sofrası kurulacak akşama Hem çaplı olacak, Hem de hesaplı! -Ne istiyorsun peki? Vereyim, iste ki! -Hüzünden yiyeceğiz bu akşam Acılı yani, acımadan! -Hüzün acılı yemek, Acımadan yemek gerek! - Al işte kalem kalem liste! Bir büyük rakı, hüzün kafeste!
Hüzün, kafeste… Kafeste, hep hüzün Kafeste hep, Hüzün! Hüzüüüüüüüüüün!
Yenir mi, içilir mi? Sevilir, terk edilir Sonra, nefret edilir mi? -Hüzün ne menem şey, ne ki?
Aç lügatı, karıştır; Hüzün üzüntü, Hüzün azap, demek… Hüzün bahtsızlık Hüzün çeki, Hüzün çile, demek… Hüzün acı Hüzün acıma, demek!
-Hüzün Kokan Şairim, sen söyle şimdi; Hüzün, ne ki? Ben, hep hüzünlerimle yaş aldım! Kah ağladım, kah güldüm; Büyüdüm! Yol verin; dizelerim hüzün koksun, Şairim, Korkmayın; Hüznüme sahip çıkarım!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kafes Açtım Hüzn(üm)e…! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kafes Açtım Hüzn(üm)e…! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bence hep hüzün çocuğun sırtında Bakkala yazdırması dert. Her bakandan dolayı Yüreğinde fırtınalar kopar Elinde defterken elbet Sofrada ki her hüzünse Sebebiyet verir Oyuncaktan, oyundan Mahrum kalmasına.
hani yabancı olmadığım durumlar olduğu için
Tebrik eder, selamlar, saygılar sunarım
kehya tarafından 7/15/2008 8:26:52 AM zamanında düzenlenmiştir.
Müjdat ERASLAN.. Müjdat ERASLAN... Şimdi hatırladım...
Şiir Dükkanın gittikçe iş yapıyor dikkatimi çekti Biz hissemize düşeni gelir her hafta alırız, Tamam değil mi Müjdat. Sana önümüzdeki hafta Sergıo'yu gönderiyorum. Beyaz zarf yapıyorsun, İçine şiirlerini koyuyorsun, Üstüne de BABA'ya saygılarımla yazıyorsun.. Ne yapalım Müjdat. Bu mahallede yaşamak zor. Seni korumak lâzım.. Don CARLAONE.
Çok farklı bir şiirdi... Etkileyici ve akıcı bir dil, hüzünlü duygular ve hayatın çıplak gerçekliği bir araya gelmiş gibiydi... Sonuçta çok güzel bir şiirdi...
Bakkala yazdırması dert.
Her bakandan dolayı
Yüreğinde fırtınalar kopar
Elinde defterken elbet
Sofrada ki her hüzünse
Sebebiyet verir
Oyuncaktan, oyundan
Mahrum kalmasına.
hani yabancı olmadığım durumlar olduğu için
Tebrik eder, selamlar, saygılar sunarım
kehya tarafından 7/15/2008 8:26:52 AM zamanında düzenlenmiştir.