Ben bir söğüt ağacıyım, bozkırın orta yerinde şehirden uzak başıma buyruk heybetli gövdem köklerim derinde kıyımdan dere geçer ninni söyler şırıltısı gecenin orta yerinde.
Ben bir söğüt ağacıyım bozkırın orta yerinde tepemde sıcak bir yiğit dinlenir ferah gölgemde sallanır yapraklarım yanı başımda rüzgâr yiğidin dilinde bir türkü şen şakrak bulunmaz efkâr
Ben bir söğüt ağacıyım bozkırın orta yerinde dimdik ayaktayım geçen senelere inat gölgelerim serinde dallarım suya uzanır yiğidin dilinde bir naat şefkatli yüreği oluyor sevdiğine kol kanat.
Ben bir söğüt ağacıyım bozkırın orta yerinde bir şeyler biliyorum yaz gecelerinde Ateş böcekleri fink atıyor sessizce yakıyorlar ışık yapraklarımın altı karanlık bir şeyler kıpırdanıyor yerde çırılçıplak iki aşık.
Ben bir söğüt ağacıyım bozkırın orta yerinde etrafım yeşil hasır akan derenin sesinde kenetlenmiş ellerinde nasır geceyi yorgan beni çatı yapmış mutlu, umutlu, fakir ve çıplak ahenk içinde kız oğlana Esas oğlan kıza tapmış.
Çaylak Umut Dünyası Karalama Şiir Defteri Ankara - Mayıs 2020
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖĞÜT AĞACI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖĞÜT AĞACI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine Sağlık Değerli Hocam. Her canlı kendi lisanınca konuşur. Adeta bu güzel hayat ağacına lisan olmuşsunuz Ne güzel bir anlatımdı keyfle okudum. Varolunuz. İlhamın bol,Kalemin Kavi olsun.İnşallah. Sevgiler. Saygılar. Selâmlar. Şiir tadında; Hayrlı günler Hayrlı bir ömür dilerim.
Yüreğine emeğine sağlık
Selamlar