(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
' Yolumu kaybettim, yolumu zaten ' şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
' Yolumu kaybettim, yolumu zaten ' şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bahar çekip gitti günü dolunca Kıraç bu gönlümün gülü solunca Sevdaya talip bir Mecnun olunca Leylasız verdiler çölümü zaten
' Yolumu kaybettim, yolumu zaten ' Şiirine, günün şiirine ikinci kez yorum yazmaktan çok mutlu oldum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı içtenlikle KUTLUYORUM...
Şuyu vukuundan beterdir derler Savaşta yok oldu yiğitler serler Barışta her türlü herzeyi yerler Sıtmayla getirdi sonumu zaten Hep sıtmaya razı ettiler zaten
Bu güne düşen şiiri ve şairini kutluyorum. Şiiriniz çok anlamlı ve akıcı idi kaleminize ve yüreğinize sağlık tebrikler.
Türk edebiyatına hizmet etme noktasında örnek ve kaliteli bir şiir. Saf ve arı Türkçe kelimelerle bezenmiş, ders mahiyetinde insanın bazen kendi ile hesaplaşması gerektiğine vurgu yapan ve okuyup haz duyduğum güzel bir şiirdi. Kaleminiz var olsun.
Takvim yapraklarının daha hızlı dökülmeye başladığı demlerde eyvahlar da ziyaretlerini çoğaltıyor diye düşünüyorum.Telaşlar,sorgulamalar, yargılamalar,infazlar.Bakıyoruz ki ne sonucun ne de cevabın bir önemi kalmamış çoğu vakit. Birkaç güzel insan ,birkaç güzel anı varsa yanımızda ne âlâ.Gerisi unutulacaklar kısmına karışıp gidiyor.
İzniniz olursa bir dörtlükle eşlik etmek isterim.
Sevdayı ararız ,bir ömür boyu Mahşere yazılmış , düğünü,toyu Sevinçleri demsiz,dertleri koyu Oynarken unuttum rolümü zaten.
Bu güzel şiirin yolu açık ,nasiplisi çok olsun inşallah.Hayırlı cumalar dilerim.
Günün şiirini ve şairini Tebrik ederim.
Selam ve saygılarla.