Umudum hiç yeşermez yarınlara mağlubum Korkarım karanlıktan gönülden taassubum Hislerime tercüman olamadım meczubum İnan dilimde lâl var gebersin cümlelerim
Yenildin diyordun ya haydi yalanlasana Elim kolum bağlandı halimi anlasana Zamansız vurgun yerim kalbi kalkanlasana Yüreğimde işgal var derin meselelerim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gebersin Cümlelerim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gebersin Cümlelerim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli Şairim, Kıymetli Hemşerim. Güzel Eserinizi, Can-ı Gönülden Kutlarım Sağlıklı Mutlu Huzurlu Güvenli bir Yaşam dilerim Hoş Kalın Hoşca Kalın. Güvende kalın Saygılar Sevgiler Selâmlar.
Az paylaşım da yapsanız buralardan çok uzaklaşmayın. Ben bile çok yoğun olsam da yine de bir soluklanıyorum, gitmek için çok nedenim olsa da, gelmek için bir nedenim oluyor Ahmet Bey. Bizden de selam saygı ve dua ile.
Sizin kadar şiir paylaşmasam da, ara sıra paylaşayım diye geri döndüm. Lakin yine kendi iç dünyamıza çekilecek gibiyim. Buralar değişmiş. Zaten o yüzden gitmiştim, yine bir daha denemeliyim diye düşünüyorum. Sizin gibi değerli şair arkadaşlarımızı, şiirlerimizin altında yorumlarını görmek onur veriyor efendim. Şiirle varolun.
Hiçbir şey kalmayacak ömrümün gerisinde Birkaç yaranın izi yüzümün derisinde Söylenecek çok şey yok surların berisinde Bilinmeyen bir hâl var devrilsin kalelerim
diyelim biz de bu güzelliğe müsaadenizle saygı ve esenlikle
Şiire azda olsa güzellik katabiliyor, insanlara okutabiliyor isek, bizi o mutlu eder. Varlığınız bu sitede takdire şayandır. Varlığınız beni de bahtiyar eder. Teşekkürler Adnan usta.