(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk...A şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk...A şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair adım adım giderek yeni bir sayfaya başlamıştır artık.Tüm şiirlerini nehir romanları izler gibi izledim. Bilindiği gibi nehir romanlar bir toplumun belirgin tarihsel gelişmesini kronolojik olarak yansıtır.Bizde Yakup Kadri Karaosmanoğlu'nun Kiralık Konak, Nur Baba, Yaban,Panorama, Ankara sırasıylaTanzimat'tan Cumhuriyet sonrasına kadar geçen tarihimizi anlatır. Şairin de ilk şiirinden ki her biri bir diğerinden güzel,son şiirine kadar hangi ruhsal bir dönemden geçtiği apaçık görülür.Yaşama,aşka yeniden umutlanmanın sevincini o, şiirinde yansıtırken biz okuyucular da bu yeni bir hayata seviniyoruz.Kutlarım.
Çöl ortasında kalan bir Beden...Ve aşka susamış dudaklar. Susuzluktan çatlamış kanarken,Hasreti yüreğinde yanarken, Çöl ortasında Yeşil bir vahanın verdiği huzura kavuşmak ne güzeldir ama, Hayallere bile müdahale edilen bir Dünya..ve hiç bitmeyen baskılar.. Tebrikler Çok güzeldi...
Mükemmel bir şiir ziyafeti... kendimi havuz başında mum ışıkları ve havai fişeklerle yaz akşamlarına sunulmuş nadide ve görkemli bir gecede hissetim müzik eşliğinde... Sıcacık bir meltem havası esmiş sayfanıza ve günümüzde lüks olan umut... sevgim ve saygımla... maviler yüreğinize...