Oturur karşına hayali gülümser Sanki hala seviyormuş gibi... Uzanırsın eline... Alay eder serapların Zaman susar Sessizce...
Kapatacaksın ardından kapıyı Gittiğin duyulmadan… Akacaksın karanlığa Gölgeni bile almadan... Kalabalığın arasından geçeceksin Kimse görmeyecek... Öleceksin dibine kadar Sessizce...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SESSİZCE... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SESSİZCE... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşk dışa dönük sessizliğin, içe dönük fırtınaların, depremlerin, karın, boranın, ayazın, baharın, yazın ve güzün... vadilerin, vahaların, çöllerin, hayalin, düşün, acının, tatlının cennetin ve cehennemin yaşandığı, sınırı ölüme değin olan iç dünyamızın devinmesi, met-cezirleri yaşanması değilmidir... Düşlerimizde kurduğumuz en güzel dünyanın, en güzel bir yerine sevdiğimizi oturtur, onun söyleyeceği bir sözle bu dünyamız daha bir güzelleşir, düş dünyamızın eksik kalan yanlarını sevilenin sözleri ile tamamlarız.. Ve bu muhteşen dünya yine sevilenin bir sözü ile darmadağın, paramparça oluverir... Bunlarla biter mi.. Bitmez... Bu yürek serüveni, bu gönül dünyası hayatın son evresine değin sürer gider. Gah güzelliklerle ihya olarak, gah yanaıp yaklılarak dem be dem... <<kızılca kıyametlerin koptuğu yerde yüreğimizde gürültüleri kimseler duymaz bütün acılar orda yaşanır sessizce...>> Yüreğine sağlık can dostum, yüreğine sağlık
Kapatacaksın ardından kapıyı Gittiğin duyulmadan… Akacaksın karanlığa Gölgeni bile almadan... Kalabalığın arasından geçeceksin Kimse görmeyecek... Öleceksin dibine kadar Ama sessizce...
oysa haykırıyor şiir şairine, şair yüreğine... harika bir şiir okudum canım arkadaşım, sen gidersin de gölgen bırakır mı kimbilir belki?
İhanet edecek ruhuma bedenim Gül yitirecek rengin Anam...Sevdiğin mi seven mi dedi Verdim yüreğimi eskici babaya Bakışlarında acı vardı Yürüdü gitti Sessizce
Zamanıdır… Zamanı Geceyi gözünden vurmanın Ay kopacak dalından Düşecek… Ayaklarımın dibine Kan tüküreceğim Seni seviyorum diyeceğim Sessizce...
Güzel bir sorgulamaydı hele çaresiz kalan kalbini bir eskiciye vermen güzel bir düşünceydi,ama yüreksiz ne yapacaksın Güzel arkadaşım...sen en iyisi al geri o eskiciden kalbini ve kaldığın yerden devam et sevmeye sevmek çok güzel bir duygudur bir daha dene sana usta tavsiyesi...saygı ve sevgilerimle...
Aşk dediğin geçici bir delilik der kimi zavallılar. Oyun mu, değil mi bilmem ama, insana böyle sözler söyletiyor işte, veda değil vurgunun sözleri. Yaşanmamış değil sanki böyle vurgunlar... Of ve de of... Güzel şiir.
Kapatacaksın ardından kapıyı Gittiğin duyulmadan… Akacaksın karanlığa Gölgeni bile almadan... Kalabalığın arasından geçeceksin Kimse görmeyecek... Öleceksin dibine kadar Ama sessizce...
İhanet edecek ruhuma bedenim Gül yitirecek rengin Sevdiğin mi seven mi dedi anam Verdim yüreğimi eskici babaya Bakışlarında acı vardı Yürüdü gitti Sessizce
Bu harukulade kalemi özlemistim,zevkle okudum siir dünyasinda gezindim ve harukulade siirin icinde kayboldum,tebrik ederim kalemizi sevgilerimle..
Ömür sürecinde hayatın içinde yaşamaların anılarını tahyyüllerin aynasında şekillenen getirileri duygulayarak yolu yönleyen selim duyguların ezgilerini dizeleyen çok etkileyen,güze lbir şiir olmuş;üstelik finali ile manası derin anlamların paylaşımını içten duyuruyor;başarılarınızı kutluyorum.Esen kalınız.
Zamanıdır… Zamanı Geceyi gözünden vurmanın Ay kopacak dalından Düşecek… Ayaklarımın dibine Kan tüküreceğim Seni seviyorum diyeceğim Sessizce...
Zamanıdır… Zamanı Geceyi gözünden vurmanın Ay kopacak dalından Düşecek… Ayaklarımın dibine Kan tüküreceğim Seni seviyorum diyeceğim Sessizce...
Harika bir anlatımdı hamiyet hanım '' Sessizce '' Ay terkederken geceyi heybetiyle, Güneş sessizce devralır Aydan ışığını, Gün sessizce ışır, vakti dolduğunda ise sesizce karışır karanlığına ... Ecel in geldiğinde, sessizce uğrar Azrail hiç duyurmaz gelişini sessizce alır canını Ve biz sessizce teslim ederiz ruhumuzu... Sevmelerde öyle hamiyetçiğim seversinde bazen sevdiğinin bile haberi olmaz sevdiğinden seversin.. seversin... sessizce... Tebrikler bitanem harikaydı yüreğine emeğine sağlık... SEVGİLERİMLE...
Kapatacaksın ardından kapıyı Gittiğin duyulmadan… Akacaksın karanlığa Gölgeni bile almadan... Kalabalığın arasından geçeceksin Kimse görmeyecek... Öleceksin dibine kadar Ama sessizce...
Zamanıdır… Sorgulamanın… Sevdayı Sorgulanan sevda mı...mahkemesi neresi, savcısı kim, hakimi kim. Sevdanın suçu ne ki...ne ile suçlanıyor. İdam kararı verilir mi acaba...beraat...sanırım sevda acıya mahkum artık.Yüreğine sağlık. Sevgiyle kal. Saygılarımla...
Geceyi gözünden vurmanın
Ay kopacak dalından
Düşecek… Ayaklarımın dibine
Kan tüküreceğim
Seni seviyorum diyeceğim
Sessizce...
Tebrikler Hamiyet hanım.Böyle güzel şiirler jürünin gözünden kaçıyor mu anlamadım.Neyse kurdelayı biz taktık zaten.