Kor bir ılgıtın içinde şüküreyledim! Duvar yosunları kadar sarkık bir merdivenin ortalarında... İğneleyici raptiyelerin altında sırılsıklam, Gönlümden geçeni okuyor ezan selasında! Vakit kararmaya yakın hep böyle kokar, Ve korkarımki daha alışamadım; Bambaşkalarımın bu başka dünyasına...
××××
Toz kırar sokak lambaları süzgecinde, Görünen gözleri perişan bir mahallinin, Yerlere serişinde sürünür zifirisi hilal bir özgeçmiş. Misket toplar gibi topluyorum bende tozlu, eski, silik, yığınlarımı... Hoyrat bir poyrazın haberciliğinde selam verirken epeylerimden, Sessizliği artan günlerimi dehşetengizce cezalandıracağının enfes tarifi bu olsa gerek!
××××
Bugünün boş şişikliğinde küçük bir anlam arayışındayım, Telafuz edilen kelimelerinde giz köşeye çekilen kadar avare! Söylenmesi güç gelen kadar zor ve güzel, Kısa hayatımı anlatan bir başka dilde kısa lakin özel! Saygı eksilmeyen gülüşlerimde; Yarını kesen bir makas kadar keskin ela, Kolay sanılan yolların sonuna ermeye çalıştıkça, Bitiyorum eriyorum ve yine sana söylüyorum her defa...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Te amo şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Te amo şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine emeğine sağlık
Selamlar