İnsan bu! İpini koyverse Yüce Kâr sayar nefsine her haltı yemek Helakın sebebi üç harf tek hece Aklın emaresi müsbete emek Kibirle "BEN" demek dile ar oldu Bir virüs dünyaya hükümdar oldu.
Seraptı mutluluk; mazlumlara sır! Adalet içi boş süslü bir kavram Çekmezdi...Çekmedi bu yükü asır O yüzden bu bahar tebessüm haram Yaşanan her dram bora, kar oldu Bir virüs dünyaya hükümdar oldu.
Meziyet sayıldı doğayı tahrip Zehire bulandı sayısız gıda Emanet-i güzin kalınca garip Duyuldu Kâbe’den yükselen nidâ Kesildi ses seda; yâr ağyâr oldu Bir virüs dünyaya hükümdar oldu.
Ne zerre abartı ne tatsız şaka Hayvanlar hayli hür insanlar esir Nerde o fiyaka, o eski caka Aczini unutan pek müteessir Lokmaları zehir, yeri dar oldu Bir virüs dünyaya hükümdar oldu.
En güzel surette yaratmışken Hakk Tanrılık taslamak belayı davet Lanet-i Rahman’a kimse müstehak Payına düşeni aldı nihayet Emr-i kůn feyekûn; hükmü var oldu Bir virüs dünyaya hükümdar oldu.
Can kuşu halsizse, kırıksa kanat Sebep ya mikroptur! veyahut viral! Hadsiz hülyalarda bitti saltanat Benlik sarayında diz çöktü Kral... Nemrut’un nesli lâl, hakkı dâr oldu Bir virüs dünyaya hükümdar oldu.
Yaksa da yüreği can kırıkları Çekilen her acı ihtar insana Sorgula duyduğun hıçkırıkları Toprağa düşenden bahsetsin sana! Meftunken cihana kime yâr oldu? Bir virüs dünyaya hükümdar oldu.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÜÇ HARF TEK HECE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÜÇ HARF TEK HECE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mükemmel bir hece şiiri okuduk kardeşim. Manası,muhtevası da ayrıca takdire şayan.Allah kaleminizi ve yüreğinizi daim eylesin.Kesinlikle günün şiiri olmalı.Size selamlar,kaleminize ve bu mükemmel eserinize saygılar,sanatınıza hürmetler.
Kimsiniz bilmiyorum ama şiir kaliteniz yüksek, kaleminizi kendiminkine yakın hissediyorum. Bu konuda yazılan şiirlerin en güzeli diye düşünüyorum. Bence güne layık bir şiir, okuyan olursa. Tebrik eder başarılar dilerim.