varsın da rüzgar ne taraftan eserse essin yıldızlar okşayacak gelincik gamzelerini ay şavkı vuracak bulutgülüşlerine bembeyaz duvaklarda saklı bilirim toprak kokan kırmızı dudakların hayalin gönlümde sımsıcak milyon milyon / hem de teksin gözlerimde ılgıt ılgıt özlemim düşüncemde ipoteksin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Teksin... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Teksin... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
HİLMİ BEY ŞANLI BAYRAĞIMIZI NEDE GÜZEL ANLATMIŞSINIZ TEBRİKLER.YÜREĞİNİZE VE KALEMİNİZE SAĞLIK.FOTOĞRAFDA ÇOK GÜZEL TEBRİKLER.SEVGİYLE KALIN HOŞÇAKALIN.GÜLHAN KESKİN.
KIRMIZINLA BEYAZINLA TEKSİN TEKSİN TEKSİN AL HİLALİM YILDIZINLA TEKSİN TEKSİN TEKSİN SEN MİLYONLARIN NAZLI YARİ, GÖNLÜMÜN SEVDİCEĞİSİN, DÜNYA DUYSUN GELMEZ SONU, EZELE DEK SEVİLCEKSİN. TEK OLAN GÜZEL YARİMİZE YAZILMIŞ GÜZEL ŞİİR İÇİN TEŞEKKÜRLER.
varsın da rüzgar ne taraftan eserse essin yıldızlar okşayacak gelincik gamzelerini ay şavkı vuracak bulut gülüşlerine bembeyaz duvaklarda saklı bilirim toprak kokan kırmızı dudakların hayalin gönlümde sımsıcak milyon milyon / hem de teksin gözlerimde ılgıt ılgıt özlemim düşüncemde ipoteksin...
ve bu muhteşemdi. bir yorumda böyle yazmışlar çok usta işi evet öyle çok usta işi kaleminiz dert görmesin
varsın da rüzgar ne taraftan eserse essin yıldızlar okşayacak gelincik gamzelerini ay şavkı vuracak bulut gülüşlerine bembeyaz duvaklarda saklı bilirim toprak kokan kırmızı dudakların hayalin gönlümde sımsıcak milyon milyon / hem de teksin gözlerimde ılgıt ılgıt özlemim düşüncemde ipoteksin...
KUTLARIM__________Hilmi Yazgı ,DEĞERLİ ÜSTAD.KALEMİNİZ VAR OLSUN,HEP.GÖNLÜNÜZE SAĞLIK. SAYGILAR SELAMLAR SEVGİLERİMLE.
-Gurbette olan icin bir baskadir VATAN... Ve bu vatana baska bir bayrakda düsünemem asla... -irkci olmaksizin Vatan ugruna yapilan her fedakarlik icin herkese Allah razi olsun diliyorum... 'ne mutlu Türküm diyene' ... -Yüregine saglik, sevgiyle kal...
Böylesine adam gibi anlatılırsa Bayrak, olması gereken değeri bulur... Bayrak olur!!! Samimi anlatılmazsa da -salt- bez parçası olur! Yüreğinden öperim Sevgili Dostum. "Yorumuna teşekkür ederim." Dostçakal. Müjdat Eraslan.
sayın Hilmi bey benim odamda şu an Türk bayrağı var, türk kardeşlerim hediye etmişti çünki bende o bayrağı çok seviyorum. Şiiriniz beni o bayrağı daha çok sevmeğe şevk etti, çok içtendi, kutluyorum. Kafkaslardan sevgilerimle
varsın da rüzgar ne taraftan eserse essin yıldızlar okşayacak gelincik gamzelerini ay şavkı vuracak bulut gülüşlerine bembeyaz duvaklarda saklı bilirim toprak kokan kırmızı dudakların hayalin gönlümde sımsıcak milyon milyon / hem de teksin gözlerimde ılgıt ılgıt özlemim düşüncemde ipoteksin...
Ana yüreğinin evlat övmesi gibi olmuş gurbette daha bir başkadır sanırım hilal hasreti dilinize yüreğinize sağlık kardeşim Allah üzerimizden eksiltmesin ölünce kefenimiz ayaktayken gölgeliğimiz olsun kaleminiz daim olsun
varsın da rüzgar ne taraftan eserse essin yıldızlar okşayacak gelincik gamzelerini ay şavkı vuracak bulut gülüşlerine bembeyaz duvaklarda saklı bilirim toprak kokan kırmızı dudakların hayalin gönlümde sımsıcak milyon milyon / hem de teksin gözlerimde ılgıt ılgıt özlemim düşüncemde ipoteksin...
ŞİİR GİBİ ŞİİR BU YÜZDEN SERBEST ŞİİRE PEK CESARETİM YOK
İMGESİ AKTARMASI DİZELER AKIŞ MÜKEMML KUTLARIM SİZİ HİLMİ BEY
varsın da rüzgar ne taraftan eserse essin yıldızlar okşayacak gelincik gamzelerini ay şavkı vuracak bulut gülüşlerine bembeyaz duvaklarda saklı bilirim toprak kokan kırmızı dudakların hayalin gönlümde sımsıcak milyon milyon / hem de teksin gözlerimde ılgıt ılgıt özlemim düşüncemde ipoteksin... .................................... duygunun şiire aktıgı bir sayfa şiiri başarılar dost
varsın da rüzgar ne taraftan eserse essin yıldızlar okşayacak gelincik gamzelerini ay şavkı vuracak bulut gülüşlerine bembeyaz duvaklarda saklı bilirim toprak kokan kırmızı dudakların hayalin gönlümde sımsıcak milyon milyon / hem de teksin gözlerimde ılgıt ılgıt özlemim düşüncemde ipoteksin...
----------------------------------------------------------------------- Edebi kalitesiyle ve ifadesindeki sanki sevgiliye seslenir gibi içten ve yalın haliyle muhteşemdi üstadım. Emeğinize ve yüreğinize sağlık. Selam ve saygılarımla.
varsın da rüzgar ne taraftan eserse essin yıldızlar okşayacak gelincik gamzelerini ay şavkı vuracak bulut gülüşlerine bembeyaz duvaklarda saklı bilirim toprak kokan kırmızı dudakların hayalin gönlümde sımsıcak milyon milyon / hem de teksin gözlerimde ılgıt ılgıt özlemim düşüncemde ipoteksin...
Tutku bu sevgiden öte birşey, ve o tektir eşi benzeri yoktur şairin gözünde...çok samimi şekilde ifade edilmiş sevgi şiiriydi,muhteşemdi...
varsın da rüzgar ne taraftan eserse essin yıldızlar okşayacak gelincik gamzelerini ay şavkı vuracak bulut gülüşlerine bembeyaz duvaklarda saklı bilirim toprak kokan kırmızı dudakların hayalin gönlümde sımsıcak milyon milyon / hem de teksin gözlerimde ılgıt ılgıt özlemim düşüncemde ipoteksin...
TEBRİKLER... Susku şiir dostu ne güzel bir yorum yapmış... Dalgalansın şanlı bayrağımız nazlı nazlı... saygımla...
Bir serenat Çok güzeldi fakat anlam itibarıyla ne dir pek çıkaramadım. Özlemmi,hayalmi,arzumu. Ama ne niyetle yazdıysanız çok güzel olmuş hele final müthiş...........
varsın da rüzgar ne taraftan eserse essin yıldızlar okşayacak gelincik gamzelerini ay şavkı vuracak bulut gülüşlerine bembeyaz duvaklarda saklı bilirim toprak kokan kırmızı dudakların hayalin gönlümde sımsıcak milyon milyon / hem de teksin gözlerimde ılgıt ılgıt özlemim düşüncemde ipoteksin...
varsın da rüzgar ne taraftan eserse essin yıldızlar okşayacak gelincik gamzelerini ay şavkı vuracak bulut gülüşlerine bembeyaz duvaklarda saklı bilirim toprak kokan kırmızı dudakların hayalin gönlümde sımsıcak milyon milyon / hem de teksin gözlerimde ılgıt ılgıt özlemim düşüncemde ipoteksin...
tebrikler,üstat... mükemmel bir anlatım... ayna gibi şiir olmuş... kim nyse onu görecek....yani her bakan kendini.... selam ve sevgiyle...
varsın da rüzgar ne taraftan eserse essin yıldızlar okşayacak gelincik gamzelerini ay şavkı vuracak bulut gülüşlerine bembeyaz duvaklarda saklı bilirim toprak kokan kırmızı dudakların hayalin gönlümde sımsıcak milyon milyon / hem de teksin gözlerimde ılgıt ılgıt özlemim düşüncemde ipoteksin...
__________Hilmi Yazgı
çok güzeldi..hele ay-yıldızlı bayrak bambaşka bir görüntü vermiş şiire..kutlarım...sevgi ve saygımla...
oktayzerrin tarafından 7/7/2008 9:32:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
hangi ülke isterse istesin bu şiiri / fon resmine kendi bayrağını eklesin ... onun olsun bu ---
bu sözü duymam; şiire gerçek anlamini katti dost şiirde gizli gizli bir sevgiliyi de anlatmakla; sevginin dili, hudutu olmadigina işaret etmiştim. seven için milyonlar icinde tek olan... konacak resime göre anlam vermeye çaliştim şiire.
bu işi çözüyorsunuz dost Istanbul'a ( milyon milyon ) selamlarimla...
varsın da rüzgar ne taraftan eserse essin yıldızlar okşayacak gelincik gamzelerini ay şavkı vuracak bulut gülüşlerine bembeyaz duvaklarda saklı bilirim toprak kokan kırmızı dudakların hayalin gönlümde sımsıcak milyon milyon / hem de teksin gözlerimde ılgıt ılgıt özlemim düşüncemde ipoteksin...
Bu vesile ile başarı dileklerimi iletiyor, bayrağımızı niçin çok sevdiğimizi dile getiren notlarımla sizi bir kere daha selamlıyorum.
Bayrağımızı niçin çok seviyoruz ?
1) İnsanımızın, milletimizin, devletimizin binlerce yıldır bekçisi olduğu için bayrağımızı çok seviyoruz.
2) Milli gururumuzun, haysiyetimizin, varlık ve bekamızın göklerde dalgalanan azameti olduğu için bayrağımızı çok seviyoruz.
3) Savaşlarımızın, zaferlerimizin, sevinçlerimizin, sevdalarımızın adı olduğu için bayrağımızı çok seviyoruz.
4) Her türlü manevi oluşların, kendinden emin davranışların, kişiliğimize ve kimliğimize güvenin, huzur ve sosyal barışın teminatı olduğu için bayrağımızı çok seviyoruz.
5) Ruhumuzun, bedenimizin, inancımızın, fikrimizin, adımızın, andımızın, gayemizin ve gayretimizin besleyicisi olduğu için bayrağımızı çok seviyoruz.
6) Dinimizin, milletimizin, dilimizin, diriliğimizin, birliğimizin sigortası olduğu için bayrağımızı çok seviyoruz.
7) Kahraman ordumuza, polislerimize, liderlerimize, devlet adamlarımıza, alp erenlerimize güç ve kuvvet olduğu için bayrağımızı çok seviyoruz.
8) Şu güzel vatana kol kanat gerdiği, insanımıza umut olduğu, devlet ve millet düşmanlarına geçit vermediği, hainlere, bölücülere, soysuzlara korku dağıttığı, mazlumlara, masumlara hayat kaynağı olduğu, her halimizi izlediği, hilalimizi her zaman en yüksekte tuttuğu için bayrağımızı çok seviyoruz.
9) Hiçbir zaman hiçbir şer güçten ve fesat odağından korkmadığı, ürkmediği, hep heybetli, azametli bir şekilde en yükseklerde kalabildiği için bayrağımızı çok seviyoruz.
10) “Allah, devlete, millete zeval vermesin” diyenlere, hak bildiği yolda dimdik yürüyenlere, imanla, ihlâsla, ilimle, fikirle yoğrulanlara, iç ve dış düşmanlar karşısında sıra dağlar gibi duranlara, savaşın kartalı, barışın güvercini olanlara gül ve çiçek olduğu için bayrağımızı çok seviyoruz.
11) Hem geçmişin hatıralarını, hem geleceğin güzelliklerini hem de milletimizin bütün özelliklerini bünyesinde barındırdığı için bayrağımızı çok seviyoruz.
12) Şairlere, yazarlara, düşünürlere, filozoflara, kahramanlara ilham kaynağı ve marşlarımıza konu olduğu için bayrağımızı çok seviyoruz.
13) Tüm kutsal değerlerimizin bağrında yaşadığı tarihimizden ve şehitlerimizden bizlere emanet olduğu için bayrağımızı çok seviyoruz.
14) Uğrunda şarkılar bestelenen, destanlar yazılan, türküler söylenen, ağıtlar yakılan, bizler için güzel ve güllerle dolu bir bahçe, çağlayarak çağlar ötesine akan bir nehir, sığındığımız ve düşmanlardan kendimizi koruduğumuz bir kale, dinlenmeye çekildiğimizde bizlere gerçek manada bir huzur evi olan vatanımızda bütünüyle milletin sesi olduğu için bayrağımızı çok seviyoruz.
15) Hürriyetimizi, hâkimiyetimizi, rahatımızı, hürmetimizi, muhabbetimizi, hakkımızı, menfaatimizi, maneviyatımızı, sağlık, saadet ve selametimizi, iffetimizi, irademizi, zevkimizi, şevkimizi, görüşümüzü, gülüşümüzü, etiğimizi, estetiğimizi, emellerimizi, emeğimizi, seviyemizi, şerefimizi, gençliğimizi ve geleceğimizi onun gölgesi altında bulduğumuz, yaşadığımız ve koruduğumuz için bayrağımızı çok seviyoruz.
16) Hülasa, rengini milyonlarca şehidimizin kanından aldığı, imanın, mücadelenin, zaferin, umudun ve aydınlığın timsali olduğu için bayrağımızı çok seviyoruz.
durdu şahin tarafından 7/7/2008 7:58:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
BU ŞİRİN YAZILMASINA VESİLE OLAN ; KORKULU RÜYÂ adlı şiirimi burada onore ettiğiniz için en kalbi sevgilerimi iletir, vatan ve bayrak sevginizi kutlarım değerli dost ! HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN !
varsın da rüzgar ne taraftan eserse essin yıldızlar okşayacak gelincik gamzelerini ay şavkı vuracak bulut gülüşlerine bembeyaz duvaklarda saklı bilirim toprak kokan kırmızı dudakların hayalin gönlümde sımsıcak milyon milyon hem de teksin gözlerimde ılgıt ılgıt özlemim düşüncemde ipoteksin...
Mükemmel bir derinlik, harika bir ifadelendirme... Ve de mükemmel bir şiir Gölgesinde bile hasretini duyduğumuz güzel o... Yürekten kutluyorum. Selam ve muhabbetler gönderiyorum gurbrete...
Tebrikler çok güzeldi,hemde çok özeldi... Yüreginizdeki tek olan sevginiz her zaman daim olsun. Yüzünüze tebessüm,gönlünüze huzur doğsun,mutluluk kapınızda köleniz olsun Selam ve hürmetlerimle
varsın da rüzgar ne taraftan eserse essin yıldızlar okşayacak gelincik gamzelerini ay şavkı vuracak bulut gülüşlerine bembeyaz duvaklarda saklı bilirim toprak kokan kırmızı dudakların hayalin gönlümde sımsıcak milyon milyon hem de teksin gözlerimde ılgıt ılgıt özlemim düşüncemde ipoteksin...
düşünen ,yazan kalemine sağlık..selam ve saygı ile.